Франчайзингова мережа магазинів опалювальної техніки "Домотроніка" налічує вже 54 торговельних точки, також працює один власний магазин. Цього року в серпні відкрився один франчайзинговий магазин "Домотроніка" у Кривому Розі. На сьогоднішній день мережа покриває практично всю територію країни. Як повідомив редакції порталу Franchising.ua керівник відділу франчайзингу Торговельного Дому "Водна техніка" Олексій Линник, зараз відкриття нових магазинів не є пріоритетом, компанія зосередилася на реструктуризації мережі.
"Унаслідок кризи ми намагаємося реструктурувати нашу мережу, так би мовити, привести її в порядок - зараз не акцентуємося на відкриттях. Ми намагаємося доопрацювати корпоративний стиль, створити нові, цікавіші умови роботи для франчайзі: працюємо над асортиментів, шукаємо постачальників з цікавішими пропозиціями і умовами. Під час кризи ми підтримали своїх франчайзі внутрішніми акціями по товару, лояльним роялті, сума якого у нас складає тисячу гривень на рік", - розповів Олексій Линник.
У планах компанії на майбутнє - подальше збільшення покриття території країни мережею, яка на сьогоднішній момент вже досягла розмірів національної, пошук франчайзі, готових інвестувати у відкриття. Для магазину "Домотроніка" площею близько 30 кв.м необхідно 70-100 тис. грн. Паушального внеску у системі наразі немає.
читати статті

У найближчий час компанія планує випуск своєї продукції тільки для реалізації партнерською мережею
Компанією відкрито нові представництва у Білгород-Дністровському та Рівно
Або чому поляки зацікавлені в інноваціях енергозберігаючого опалення?
Стимулювання до переходу народу на електроопалення сприяло розвитку компанії та новому пошуку альтернативних джерел енергії
Своїм підприємницьким досвідом та ідеєю самого економічного отоплення ділиться Олег Литвинов
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Бизнес по сокращению затрат на отопление
Компания "Soroka" представляет множество перспективных предложений франчайзинга, с помощью...
«Билюкс» набирает обороты
Это просто супер обогреватель, в наше время когда тарифы непонятно на кого рассчитаны, Билюкс...
Тепло - в каждый дом
пользуюсь энергосберегающим отоплением уже 5 лет.до этого было печное отопление в доме.не...
Тепло - в каждый дом
пользуюсь энергосберегающим отоплением уже 5 лет.до этого было печное отопление в доме.не...