Дорожня Карта без франчайзингу

Понеділок
02.11.2009
У зв’язку із кризою компанія закрила проект франчайзингової мережі фірмових роздрібних магазинів
 

Національна Автомережа "Дорожня Карта" - це багатопрофільна компанія, що працює на ринку комерційної, сільськогосподарської, дорожно-будівельної техніки, легкових автомобілів, автозапчастин і шин. Компанія має декілька проектів, таких як мережа СТО, мережа супермаркетів автозапчастин та шин, регіональні автоцентри "Дорожня Карта" та мережу фірмових роздрібних магазинів, яку компанія розвивала по франчайзингу. Як повідомив порталу Franchising.ua представник компанії Олег Писаренко, наразі франчайзинговий проект закритий.

Причиною закриття проекту стала складна економічна ситуація, що сталася в країні. Можливість відновлення проекту після закінчення кризи Олег Писаренко не заперечував.

Національна Автомережа "Дорожня Карта" працює на українському ринку з 2006 року і зараз присутня майже у всіх регіонах країни. Компанія є одним з найбільших в Україні постачальників автомобільної техніки, шин та запасних частин.