Ексклюзивність чи широкий вибір?

Понеділок
26.10.2009
Розмова з директором "Мережі Магазинів Горящих Путевок" Альоною Філіпенко
 

Чим відрізняється туроператор від турагенції?
Стратегія просування послуг туроператором і турагенцією різна і залежить безпосередньо від статусу суб'єктів туристичної діяльності. Туроператор, відповідно до законодавства України - юридична особа, чия діяльність полягає в організації і забезпеченні створення туристичного продукту, в реалізації і наданні туристичних послуг. Туроператор представляє ті туристичні продукти, які сформовані безпосередньо ним.

Що ж до турагентів, вони, будучи також юридичними особами, здійснюють посередницьку діяльність з реалізації туристичного продукту туроператорів. Асортимент пропонованих ними туристичних послуг є широким і багатоплановим. Це пов'язано з тим, що туристичний агент має можливість надати потенційному туристові пропозиції від безлічі туроператорів,тоді як оператор обмежений лише тими туристичними пропозиціями, які формує він сам.

Під час просування своїх туристичних послуг туроператорам необхідно робити акцент на авторство, ексклюзивність і якість пропонованих послуг і напрямів. Агенти ж при просуванні послуг акцентують увагу потенційних туристів на кількості пропонованих ними напрямів, на різноманітності видів відпочинку і готелів, на авторитет тих туристичних туроператорів, з якими вони працюють.