При виборі підприємцем франчайзингової пропозиції зі сфери стріт-фуду, та і не тільки, одним з ключових питань є наявність у компанії-франчайзера доставки продукції на франчайзингові точки. Тенденція така, що підприємці не бажають самостійно турбуватися про доставку і витрачати кошти на транспортні перевезення.
Як розповів порталу Franchising.ua представник торговельної марки "Кулиничі" - мережі кіосків з хлібобулочними виробами і гарячею випічкою - Володимир Кучеров, зараз компанія не здійснює доставку своєй продукції до франчайзингових кіосків, тому зацікавленість франчайзинговою пропозицією зменшилася, і зараз розвивається лише власна мережа "Кулиничі".
Іншим важливим критерієм є продуманість і ефективність логістичних схем, які дозволяють в найкоротші терміни доставити продукцію, а також роблять можливим відкриття франчайзингових точок навіть в невеликих містах. Так, наприклад, "Чудо-Піч" таким чином оптимізує схеми доставки своїй продукції в обласні центри, де знаходиться основна частина франчайзингових кіосків компанії, щоб на дорозі траплялися і міста меншого розміру, де можна також відкривати торговельні точки, і при цьому щоб не втрачалася швидкість доставки в призначений пункт.
Конкуренція у сфері стріт-фуду зараз досить велика. На українському ринку налічується близько восьми франчайзерів, що пропонують схожу продукцію, тому питання доставки є дуже важливим у виборі компанії для співпраці.
читати статті

Відтепер жителі Цумані можуть придбати усе необхідне у новому сучасному супермаркеті «Наш Край».
Нещодавно мережа супермаркетів SPAR відкрила дві нові торгові точки.
Чому франчайзинг "Наш Край" — це вигідний вибір для тих, хто мріє власного бізнесу в сфері продуктового рітейлу.
Мережа супермаркетів SPAR в Україні взяла на себе завдання розвитку та підтримки малих та середніх виробників, і результати їхнього проєкту насправді вражають.
Франшиза супермаркету "Наш Край" надає підприємцям можливість вести власний бізнес з мінімальними початковими витратами та ризиками.
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
Олександр Меламуд, співвласник ТРЦ Dream Town, ФЦ Акваріум, мережі ресторанів Шахерезада, магазинів Lee Cooper Jeans, колишній співвласник Альфа-нафта та ТРЦ Глобус ділиться секретами свого успіху, життєвою позицією та планами на майбутнє
Де відкрилось перше відділення "Нової Пошти" закордоном?
популярне на форумі
подарунгок
Якщо ви любите віскі або шукаєте ідеальний подарунок для цінителя, варто звернути увагу на...
подарунгок
що можна подарувати на новий рік
Летнее
Лето вот вот уже близко, а купальники надо покупать заранее. Уже подготовились? Если не успели -...
Rozetka йде в доставку їжі
Не забудьте на островок взять пляжную одежду - https://mathilda.com.ua/kupalniki/plyagnaya-odegda/ В ней вы на острове...
Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план
Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг
Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...
DeSheli - осторожно, мошенники!
У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....
DeSheli - осторожно, мошенники!
09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена встретила любезно, провела первый...