Стратегія компанії полягає в тому, щоб франчайзі був в першу чергу "партнером по духу" і розділяв захопленість цією ідеєю і цією справою. "Ми спеціально самі не шукаємо партнерів в інших містах, ми націлені на те, аби нас шукали. Ті люди, які займалися зі своїми дітьми, яким ця тема дуже цікава, які готові декілька років "вкалувати", працювати практично лише за духовний інтерес – ось це наші люди, з такими ми готові працювати, на відміну від тих, в яких просто є зайві пару тисяч або квадратні метри, – з такими ми навіть розмови не ведемо", - розповіла керівник проекту Світлана Єрмак.
Компанія працює на українському ринку вже вісім років, перший франчайзинговий магазин був відкритий в 2008 році в Кривому Розі. Мережа магазинів "Знайка" зараз налічує 8 магазинів у Києві, Львові, Луцьку, Миколаєві і Кривому Розі, з яких чотири – в регіонах – франчайзингові. У Києві працюють лише власні магазини компанії, останній відкрився в серпні цього року.
"Унікальність нашої концепції – в позиціонуванні. Це не магазин подарунків для чужих дітей, як звичайні магазини іграшок, в нас – дуже серйозний підбір асортименту, орієнтованого саме на розвиток дитини, дуже серйозний підхід до навчання нашого персоналу – це педагоги-психологи", - пояснила Світлана Єрмак. Завдання консультантів в магазинах "Знайка" – не продати, а дати рекомендації з вибору іграшки - з врахуванням віку дитини, індивідуальних особливостей розвитку базових навичок і потреби в розвитку певних навиків в даний період.
Франчайзі отримує ексклюзивне право на відкриття магазинів в певному місті. Для магазина потрібна торговельна площа від 40 до 100 кв.м з передбаченою "ігровою зоною".
читати статті

Компанія розширює бізнес в Україні та планує вийти на закордонні ринки
Компанія просуває торгову марку за за межі близькосхідного регіону та цікавиться ринком України
Компанія «Дом бусин» планує активно розвивати партнерську мережу за кордоном
Миколаївська майстерня побутових послуг розглядає можливість розширення мережі завдяки франчайзі
У планах «Доброї аптеки» стати міжнародною мережею
найчайтіше читане

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Візитна картка створює враження про компанію. Ось чому надзвичайно важливо, як саме вона виглядає та що на ній написано
Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
Завдяки співпраці з фінансовими установами, компанія може надавати своїм франчайзі кошти на відкриття та розвиток бізнесу
популярне на форумі
Копійочка
Доброго дня, яка ціна франшизи копійочки?
Копійочка
History
Копійочка
Мене часто запитують, коли я запрошую до себе на день народження, а що тобі подарувати?)) Я завжди...
Копійочка
Доброго дня , мене цікавить купівля і співпраця по франшизі,чи є у вас така...
Копійочка
з Коломиі!!!!!!!!!а є якась різниця звідки?
Копійочка
Ще раз перепитаю- Ви звідки? пишіть lider-kiev@yandex.ru
Копійочка
так мене теж давно цікавить питання і я вже довший час шукаю франшизу так як бачу магазини...
Копійочка
А Ви зв1дки?