Запорука успіху - найвищі стандарти
Які на Вашу думку найголовніші фактори успішності торговельної точки стріт-фуду?
Найперший фактор успішності торговельної точки у цій галузі – це зручність місцерозташування. Вона має знаходитися у зручних для клієнта місцях: недалеко від місця роботи, відпочинку і проживання. Тут ще залежно від продукції. Та продукція, що є в нас, - її краще продавати у місцях проживання, інша, наприклад, орієнтована на те, щоб поїсти – у місцях, де розташовані офіси та навчальні заклади.
Другий фактор, який можна назвати, – це цивілізоване якісне оформлення торговельної точки. Третє – відповідність стандартам обслуговування, запитам найвибагливіших споживачів, орієнтація на високий рівень обслуговування, сучасні вимоги до торгівлі. І, можливо, десь на тому самому рівні – якість продукції. Навіть, на сьогоднішній день, можна сказати, що саме якість – найголовніше. Ми відійшли вже від дев’яностих років, від того "базару", і у всьому треба орієнтуватися на найвищі стандарти якості – як у продукції, так у обслуговуванні, оформленні та зовнішньому вигляді.
читати статті
Відтепер жителі Цумані можуть придбати усе необхідне у новому сучасному супермаркеті «Наш Край».
Нещодавно мережа супермаркетів SPAR відкрила дві нові торгові точки.
Чому франчайзинг "Наш Край" — це вигідний вибір для тих, хто мріє власного бізнесу в сфері продуктового рітейлу.
Мережа супермаркетів SPAR в Україні взяла на себе завдання розвитку та підтримки малих та середніх виробників, і результати їхнього проєкту насправді вражають.
Франшиза супермаркету "Наш Край" надає підприємцям можливість вести власний бізнес з мінімальними початковими витратами та ризиками.
найчайтіше читане
В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу
Тест на підприємництво
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію
В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності
популярне на форумі
Летнее
Лето вот вот уже близко, а купальники надо покупать заранее. Уже подготовились? Если не успели -...
Rozetka йде в доставку їжі
Не забудьте на островок взять пляжную одежду - https://mathilda.com.ua/kupalniki/plyagnaya-odegda/ В ней вы на острове...
Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план
Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг
Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...
DeSheli - осторожно, мошенники!
У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....
DeSheli - осторожно, мошенники!
09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена встретила любезно, провела первый...
DeSheli - осторожно, мошенники!
Не слушайте откровенно негативные отзывы! Это все недоброжелатели. Убедилась на собственном...
Эко-лавка ищет партнеров
Добрый день, Тамара! Всю информацию о данной франшизе Вы можете увидеть на нашем портале в...