"Рибальське подвір’я" - це мережа спеціалізованих магазинів з продажу рибальського приладдя, туристичного спорядження і товарів для активного відпочинку. Компанія з'явилася в 2005 році. З тих пір було відкрито чотири власні магазини "Рибальське подвір’я".
Франчайзингову концепцію компанія розробила в березні цього року. "Своїми силами досить важко відкривати магазини в кожному місті. Але є хороша концепція, успішний, відомий бренд, тому було прийнято рішення розвиватися по франчайзингу, щоб збільшити міру присутності на українському ринку", - розповів менеджер з франчайзингу мережі "Рибальське подвір’я" Дмитро Харитонов.
Всі торговельні точки мережі "Рибальське подвір’я" – "класичного" формату – це окремі магазини площею 80-100 кв.м. Зараз компанія розробляє ще декілька форматів менших магазинів і також формат невеликої торговельної точки з частиною асортименту. "Це стане можливим, коли відкриються і попрацюють декілька класичних магазинів, відпрацюється схема постачань, тоді стануть можливими розмежування за форматами. Хоча ми не проти і зараз відкрити магазин іншого формату, якщо з'явиться така зацікавленість", - прокоментував Дмитро Харитонов.
Пріоритетними для компанії є Київська область, західні регіони, Дніпропетровськ, а також приморські міста і регіони. У планах відкрити один власний магазин і два франчайзингових до кінця року.
Під кожен магазин "Рибальське подвір’я" формується свій асортимент, виходячи з особливостей місцевості і зокрема тих водоймищ, які там присутні, тому змінюються і витрати на відкриття магазину. За загальними розрахунками необхідні інвестиції в об'ємі $1000 на кв.м. Обов'язковою вимогою є те, що магазин має знаходитися в місті, де є водоймища, які забезпечують наявність попиту на цей вид продукції.
читати статті

Компанія розширює бізнес в Україні та планує вийти на закордонні ринки
Компанія просуває торгову марку за за межі близькосхідного регіону та цікавиться ринком України
Компанія «Дом бусин» планує активно розвивати партнерську мережу за кордоном
Миколаївська майстерня побутових послуг розглядає можливість розширення мережі завдяки франчайзі
У планах «Доброї аптеки» стати міжнародною мережею
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Копійочка
Доброго дня, яка ціна франшизи копійочки?
Копійочка
History
Копійочка
Мене часто запитують, коли я запрошую до себе на день народження, а що тобі подарувати?)) Я завжди...
Копійочка
Доброго дня , мене цікавить купівля і співпраця по франшизі,чи є у вас така...
Копійочка
з Коломиі!!!!!!!!!а є якась різниця звідки?
Копійочка
Ще раз перепитаю- Ви звідки? пишіть lider-kiev@yandex.ru
Копійочка
так мене теж давно цікавить питання і я вже довший час шукаю франшизу так як бачу магазини...
Копійочка
А Ви зв1дки?