Одна з найбільших компаній в сегменті продажу освітлювальних приладів на ринку України - "Світлофор" - розвинувши за шість років свого існування мережу до 10 власних магазинів, з початку 2009 року прийняла рішення розвиватися по франчайзингу.
"Ми вважаємо, що розширення роздрібної мережі шляхом франчайзингу, дасть можливість успішно конкурувати, підсилити свої позиції на ринку світлотехніки, стабілізувати прибуток компанії. Потенційному інвесторові - побачити механізм і спосіб вигідного вкладення заощаджень з метою як можна швидшого примноження вкладеного капіталу", - розповіла начальник управління роздрібної мережі "Світлофор" Наталія Дуб.
На даний момент "Світлофор" поки що не має франчайзингових магазинів. До кінця року заплановані відкриття ще 2-ух власних (Донецьк, Ялта). Власні магазини працюють в Києві, Дніпропетровську, Харкові, Львові, Одесі, Сімферополі, Тернополі, Керчі. Пріоритетними для компанії є міста-мільйонники, але розглядаються також й інші регіони України. Багато що залежить від місця розташування торговельної площі, рівня розвитку такого регіону, а також фінансової стабільності франчайзі.
читати статті

У найближчий час компанія планує випуск своєї продукції тільки для реалізації партнерською мережею
Компанією відкрито нові представництва у Білгород-Дністровському та Рівно
Або чому поляки зацікавлені в інноваціях енергозберігаючого опалення?
Стимулювання до переходу народу на електроопалення сприяло розвитку компанії та новому пошуку альтернативних джерел енергії
Своїм підприємницьким досвідом та ідеєю самого економічного отоплення ділиться Олег Литвинов
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Бизнес по сокращению затрат на отопление
Компания "Soroka" представляет множество перспективных предложений франчайзинга, с помощью...
«Билюкс» набирает обороты
Это просто супер обогреватель, в наше время когда тарифы непонятно на кого рассчитаны, Билюкс...
Тепло - в каждый дом
пользуюсь энергосберегающим отоплением уже 5 лет.до этого было печное отопление в доме.не...
Тепло - в каждый дом
пользуюсь энергосберегающим отоплением уже 5 лет.до этого было печное отопление в доме.не...