У зв’язку з кризою мережа стала розвиватися не так активно, як раніше, через нестачу коштів у франчайзі для відкриття. Тому, щоб підтримати своїх партнерів у період кризи, в РСС "Клік" було прийняте рішення зафіксувати суму мінімальної рекомендованої закупівлі на 40 тис. грн на відміну від минулої, що складала 80 тис.грн.
Зараз мережа комп’ютерних магазинів "Клік" налічує 55 франчайзингових і 18 власних у 47 містах країни. Переважна більшість знаходиться на сході України. Там їх можна зустріти навіть у невеликих містах. Серед західних обласних центрів представлені Ужгород, Тернопіль та Івано-Франківськ. Компанія вибрала стратегію розвитку регіонів, згідно якої вона спочатку відкриває власні магазини в обласному центрі, а потім за їх допомогою підтримує партнерів франчайзі в інших містах регіону. Найближчим часом очікуються відкриття франчайзингових магазинів "Клік" в Донецькій та Луганській областях, нові власні магазини з’являться у Маріуполі та Донецьку.
"Клік" – це спеціалізовані комп’ютерні магазини, які надають своїм покупцям не лише асортимент комп’ютерної техніки, але і послуг. "В основному, партнерські магазини нашої мережі – невеликі і знаходяться безпосередньо біля будинку в спальних районах. І вони не лише продають техніку, але і надають широкий спектр комп'ютерних послуг. Послуги не вимагають таких великих вкладень, як техніка, оскільки необхідно просто навчити двох-трьох осіб у своєму магазині, щоб вони могли обслуговувати парк техніки, що знаходиться поруч. Це дуже приваблює партнерів, особливо зараз", - розповіла керівник відділу маркетингу РСС "Клік" Юлія Трунова. Компанія проводить навчання продавців роботі в такому магазині, власника - адмініструванню бізнесу, а людей, які надаватимуть послуги, - роботі з комп'ютерною технікою.
Інвестиції в бізнес складають від $30.000 і вище залежно від розміру магазина. Компанія не рекомендує відкривати комп'ютерні магазини більше 100 кв.м, оскільки вони не виявляються рентабельними. Ефективним для ведення бізнесу "Клік" вказує приміщення від 30 до 90 кв.м. Не заборонено додавання додаткових категорій товарів за умови, що вони підходять цільовій аудиторії магазина. Роялті і паушальний внесок у компанії відсутні.
читати статті

Компанія розширює бізнес в Україні та планує вийти на закордонні ринки
Компанія просуває торгову марку за за межі близькосхідного регіону та цікавиться ринком України
Компанія «Дом бусин» планує активно розвивати партнерську мережу за кордоном
Миколаївська майстерня побутових послуг розглядає можливість розширення мережі завдяки франчайзі
У планах «Доброї аптеки» стати міжнародною мережею
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Копійочка
Доброго дня, яка ціна франшизи копійочки?
Копійочка
History
Копійочка
Мене часто запитують, коли я запрошую до себе на день народження, а що тобі подарувати?)) Я завжди...
Копійочка
Доброго дня , мене цікавить купівля і співпраця по франшизі,чи є у вас така...
Копійочка
з Коломиі!!!!!!!!!а є якась різниця звідки?
Копійочка
Ще раз перепитаю- Ви звідки? пишіть lider-kiev@yandex.ru
Копійочка
так мене теж давно цікавить питання і я вже довший час шукаю франшизу так як бачу магазини...
Копійочка
А Ви зв1дки?