П'ятниця
21.08.2009
Компанія знизила суму мінімальної рекомендованої закупівлі товару
 

У зв’язку з кризою мережа стала розвиватися не так активно, як раніше, через нестачу коштів у франчайзі для відкриття. Тому, щоб підтримати своїх партнерів у період кризи, в РСС "Клік" було прийняте рішення зафіксувати суму мінімальної рекомендованої закупівлі на 40 тис. грн на відміну від минулої, що складала 80 тис.грн.

Зараз мережа комп’ютерних магазинів "Клік" налічує 55 франчайзингових і 18 власних у 47 містах країни. Переважна більшість знаходиться на сході України. Там їх можна зустріти навіть у невеликих містах. Серед західних обласних центрів представлені Ужгород, Тернопіль та Івано-Франківськ. Компанія вибрала стратегію розвитку регіонів, згідно якої вона спочатку відкриває власні магазини в обласному центрі, а потім за їх допомогою підтримує партнерів франчайзі в інших містах регіону. Найближчим часом очікуються відкриття франчайзингових магазинів "Клік" в Донецькій та Луганській областях, нові власні магазини з’являться у Маріуполі та Донецьку.

"Клік" – це спеціалізовані комп’ютерні магазини, які надають своїм покупцям не лише асортимент комп’ютерної техніки, але і послуг. "В основному, партнерські магазини нашої мережі – невеликі і знаходяться безпосередньо біля будинку в спальних районах. І вони не лише продають техніку, але і надають широкий спектр комп'ютерних послуг. Послуги не вимагають таких великих вкладень, як техніка, оскільки необхідно просто навчити двох-трьох осіб у своєму магазині, щоб вони могли обслуговувати парк техніки, що знаходиться поруч. Це дуже приваблює партнерів, особливо зараз", - розповіла керівник відділу маркетингу РСС "Клік" Юлія Трунова. Компанія проводить навчання продавців роботі в такому магазині, власника - адмініструванню бізнесу, а людей, які надаватимуть послуги, - роботі з комп'ютерною технікою.

Інвестиції в бізнес складають від $30.000 і вище залежно від розміру магазина. Компанія не рекомендує відкривати комп'ютерні магазини більше 100 кв.м, оскільки вони не виявляються рентабельними. Ефективним для ведення бізнесу "Клік" вказує приміщення від 30 до 90 кв.м. Не заборонено додавання додаткових категорій товарів за умови, що вони підходять цільовій аудиторії магазина. Роялті і паушальний внесок у компанії відсутні.