Окошко в мережу

Четвер
13.08.2009
Дніпропетровська компанія "Окошко" змінила умови для франчайзі
 

У 2009 році в умовах кризи компанія "Окошко" повністю відмінила роялті, і зараз для того, щоб вступити у франчайзингову мережу, не потрібно робити жодних початкових внесків. Про це редакції порталу Franchising.ua розповів директор з розвитку бізнесу "Народної мережі "Окошко" Данило Довбун.

"Окошко" займається виробництвом металопластікових вікон, їх доставкою та установкою. З 2007 року розвивається по франчайзингу. На сьогоднішній день компанія має 8 власних та 155 франчайзингових салонів, з яких 18 відкрилося безпосередньо в 2009 році. Цей рік також ознаменувався для "Народної мережі вікон "Окошко" виходом на міжнародний ринок - перший салон відкрився у Білорусі. В планах компанії розширення мережі Україною та подальший розвиток у Білорусі.

Початкові інвестиції для відкриття франчайзингової точки "Окошко" складають 6.000 – 8.000 грн. Франчайзі може купувати устаткування для роботи в компанії або брати його в оренду. Приміщення має бути не менше 14 кв.м і знаходитися біля транспортної розв'язки в жвавому місці спального району, щоб поруч знаходився супермаркет, ринок чи стоянка.