Компанія "ДКТ" ("Досягнення Комп'ютерної Техніки") - один із піонерів комп'ютерного ринку України, що працює вже 16 років. З перших днів свого існування компанія спеціалізується на продажі портативної комп'ютерної техніки.
"Зараз в нашому портфелі три бренди, які найбільш популярні в США, - це Toshiba, Sony та Apple. Крім цього, ми активно реалізуємо ноутбуки ASUS, Acer, Dell, HP, Samsung", - відзначає засновник та президент компанії Віталій Мілін.
Сьогодні бізнес "ДКТ" розвивається в трьох напрямках: перший - це корпоративний сегмент, другий напрямок - дилерські продажі, третій - невеликий роздрібний бізнес (власна роздрібна мережа компанії включає два магазини в центрі Києва).
Також пан Мілін планує розвивати ноутбучний бізнес з допомогою франчайзингу. Це повинні бути магазини площею від 45 до 75 м², які ДКТ повністю забезпечить своїм обладнанням, товаром, та надасть свій логотип. Франчайзинговий проект компанії буде направлений в першу чергу на обласні центри. В Києві на такій франчайзинговій основі "ДКТ" планує відкрити 5-6 подібних магазинів.
"Ідея полягає в тому, що їх власники будуть вкладати в бізнес від 15 до 20 тис. доларів. з гарантією, що магазин не буде збитковим. Як правило, інвестиції повертаються протягом 4-5 місяців", – заявив президент ДКТ.
Він також відзначив, що за календарний рік планується відкрити 35 таких магазинів. Не дивлячись на рецесію, Віталій Мілін повний оптимізму, і вважає, що сьогодні, ймовірно, найкращий час для того, щоб придати розвитку бізнесу новий імпульс.
читати статті

Компанія розширює бізнес в Україні та планує вийти на закордонні ринки
Компанія просуває торгову марку за за межі близькосхідного регіону та цікавиться ринком України
Компанія «Дом бусин» планує активно розвивати партнерську мережу за кордоном
Миколаївська майстерня побутових послуг розглядає можливість розширення мережі завдяки франчайзі
У планах «Доброї аптеки» стати міжнародною мережею
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Копійочка
Доброго дня, яка ціна франшизи копійочки?
Копійочка
History
Копійочка
Мене часто запитують, коли я запрошую до себе на день народження, а що тобі подарувати?)) Я завжди...
Копійочка
Доброго дня , мене цікавить купівля і співпраця по франшизі,чи є у вас така...
Копійочка
з Коломиі!!!!!!!!!а є якась різниця звідки?
Копійочка
Ще раз перепитаю- Ви звідки? пишіть lider-kiev@yandex.ru
Копійочка
так мене теж давно цікавить питання і я вже довший час шукаю франшизу так як бачу магазини...
Копійочка
А Ви зв1дки?