"Плани по кількості магазинів мережі не змінилися. До 2012 року ми як і раніше плануємо відкрити 365 точок. Складна економічна ситуація не вплинула на попит, але конкурентне напруження стало слабшим. Сегмент спеціалістів в комп'ютерній техніці як і раніше користується попитом і має вільну ринкову нішу - ми плануємо її зайняти", - заявив генеральний директор компанії "Амі" Михайло Брейман. "Звичайно, із-за кризи, можливо, темп розвитку мережі зміниться, і буде менш інтенсивним в 2009-2010 роках, і більш активним в 2011 році", - відмітив Пан Брейман.
За словами гендиректора, раніше заявлена структура мережі, де 30% займають власні магазини, а 70% - магазини, що працюють на основі франчайзингу, залишається незмінною. Така структура, на думку Михайла Бреймана, дозволяє в умовах економічної кризи краще управляти бізнесом.
"В умовах складної економічної ситуації наші партнери-франчайзі з меншим об'ємом затрат в своєму бізнесі і більш гнучкою структурою швидше перебудувалися, мінімізували затрати і успішно боряться з кризою", - заявив генеральний директор компанії.
Як повідомлялося раніше, компанія "Амі" до 2012 року планує відкрити 365 магазинів мережі "Клік", створених на основі власної торгової мережі "Нова електроніка" і магазинів партнерів "Комп'ютери Амі", що працюють на основі франчайзингу.
Магазини мережі "Клік" поділяються на 2 формати: магазини формату "Зірка" площею 100-130 кв.м., які розміщуються в центрі міст та торгових центрах, а також магазини формату "магазин біля дому" площею 30-90 кв.м., що можуть розміщуватися як в центрах міст і ТЦ, так і в спальних районах.
На сьогоднішній день компанія об'єднує 82 магазини мережі "Клік" в 13 областях України, з яких 20 - власних та 62 - франчайзингових.
читати статті

Компанія розширює бізнес в Україні та планує вийти на закордонні ринки
Компанія просуває торгову марку за за межі близькосхідного регіону та цікавиться ринком України
Компанія «Дом бусин» планує активно розвивати партнерську мережу за кордоном
Миколаївська майстерня побутових послуг розглядає можливість розширення мережі завдяки франчайзі
У планах «Доброї аптеки» стати міжнародною мережею
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Копійочка
Доброго дня, яка ціна франшизи копійочки?
Копійочка
History
Копійочка
Мене часто запитують, коли я запрошую до себе на день народження, а що тобі подарувати?)) Я завжди...
Копійочка
Доброго дня , мене цікавить купівля і співпраця по франшизі,чи є у вас така...
Копійочка
з Коломиі!!!!!!!!!а є якась різниця звідки?
Копійочка
Ще раз перепитаю- Ви звідки? пишіть lider-kiev@yandex.ru
Копійочка
так мене теж давно цікавить питання і я вже довший час шукаю франшизу так як бачу магазини...
Копійочка
А Ви зв1дки?