Розвитком роздрібної мережі Kookai в Росії з 2006 року займалася компанія Sela, що обрала цей бренд як додатковий до власної торгової марки, що є із більш економічного цінового сегменту.
"В ситуації зниження попиту бренди займаються концентрацією зусиль на головному бізнесі. Для Sela основним завданням є розвиток марки Sela", - вважає генеральний директор Fashion Consulting Group Анна Лебсак-Клейманс. - Вкладати фінансові та інтелектуальні ресурси в паралельні проекти, на кшталт Kookai, їм зараз не цікаво. Це не означає, що марка неперспективна, просто на даному етапі вона для компанії менш пріоритетна.
Kookai намагалася закріпитися на російському ринку тричі: в 1995 році відкрилася невелика торгова секція з ЦУМі, в 1998 році компанія "Русское золото" запустила однойменний бутік одягу на Новому Арбаті в Москві. Проте, після серпневої кризи 1998 року, Kookai, як і багато інших іноземних гравців ринку, були змушені відмовитися від планів розвитку в Росії.
Kookai - далеко не перший зарубіжний бренд, що покидає російський ринок одіжного ритейлу. В березні будуть закриті всі монобрендові магазини італійської марки Diesel: компанія "Вінтаж Технолоджі", що розвивала цю марку в Росії починаючи з 1997 року, відмовилася від франшизи із-за нерентабельності мережі. Аналогічна участь франчайзингових бутіків Stella McCartney та Alexander McQueen, що відкрилися в Москві в середині 2007 року.
читати статті

Український франчайзер виробляє 5 основних та 10 під-колекцій стильного одягу на рік та розвиває мережу по франчайзингу
Віталій Мякінін розповідає про зміни та перспективи даного сегменту
Польська група Esotiq & Henderson відкрила в Україні 18 франчайзингових магазинів під брендами Esotiq та Femestage. Більшу частину - за останній рік.
Дітей можна одягнути стильно вдвічі дешевше, - переконaний український франчайзер ПАРА SOLO.
Компанія відкрила перший франчайзинговий магазин
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
В'язані речі це стильно
Я з вами згоден вязані речі це новий підхід до моди в Україні 2024 так як такий вид одягу повертає...
Де можна купити якісне взуття недорого?
Зверніть увагу на магазин брендового одягу тавзуття ОднаТака - https://www.odnataka.com.ua/ Там є вишукані...
Де можна купити якісне взуття недорого?
Привіт, я постійно купую взуття для своєї родини на https://koalabi.com.ua/. Є вибір на всі сезони, якість...
В'язані речі це стильно
В'язані речі - це унікум в світі моди. Незважаючи на те, що носити такі речі почали дуже давно,...
Де можна купити якісне взуття недорого?
Рекомендую www.butyjana.com.ua
Як відкрити магазин одягу
Стаття написана для ідеальних умов. Але з падінням купівельної спроможності покупців не все так...
Где качественная одежда на 50% дешевле?
Однозначно интернет-магазины. Даже в наших отечественных можно купить дешевле, чем тот же брнед,...
Где качественная одежда на 50% дешевле?
на алиаэкспресс