Сім'я підприємців Ілля і Юліана вже більше 8 років розвивають технології лазерної епіляції в мережі салонів SoBeauty. Успіх в Києві, де складно записатися в три салони SoBeauty, надихнув їх на масштабування по всій країні.
Команда Franchise Group готує франшизу SoBeauty — експертів в лазерній епіляції.
Ніша лазерної епіляції перспективна: записуючись на курс, клієнт проходить його до кінця, а якщо результат його задовольняє — приходить, щоб зробити ще одну зону. Точка росту — ринок чоловічої епіляції.
Зараз в парку SoBeauty працюють 7 діодних німецьких лазерів, а також олександритовий італійський лазер.
Умови франшизи прості: паушальний внесок 20 тисяч євро і 10% роялті. У бізнес-моделі закладена окупність протягом 17 місяців.
Франчайзер шукає не просто партнерів, а підприємців, які будуть розділяти ідеологію якісних послуг.
Ілля, як SoBeauty прийшли до франшизи?
Ми вирішили запустити франшизу, щоб швидше стати всеукраїнською мережею. Зацікавлений партнер на місці зможе надати преміум-послугу і проконтролювати якість
Коли ми зайнялися лазерною епіляцією, то поставили собі за мету: робити найякіснішу епіляцію в країні. SoBeauty зростає і все більше клієнтів може скористатися нашим преміум-якістю.
У 2018 року ми купили свій перший лазер — до цього шість років працювали на орендованому обладнанні. Паралельно шукали альтернативу лазерам Lumenis, які часто виходили з ладу. Та й клієнти хочуть робити епіляцію по засмазі, в будь-який час року і видаляти світле волосся. А Lumenis має багато обмежень.
Ми успішно працюємо на німецьких і італійських лазерах. В даний час навчаємо не тільки своїх співробітників, але і фахівців з усієї країни. Це ще раз доводить: ми робимо свою роботу краще за всіх.
Про епіляцію існує багато міфів: одні дуже хвалять, інші критикують. Як ви боретеся з міфами?
Різниця між першими та другими — тільки в місці, де вони обслуговувалися і до якого фахівця потрапили.
Які переваги SoBeauty ви б виділили? Чому підприємець повинен зупинитися на вашій франшизі, а не купити лазер і почати бізнес самостійно?
Ми експерти в лазерній епіляції і золотий партнер Alfa Spa та Asclepion в Україні. Лазерне обладнання — це не фен, який включив і дуєш на голову. Це апарат четвертого класу небезпеки, на якому потрібно вміти працювати. На якість процедури впливає дуже багато чинників: особливості фізіології, колір волосся, вік, засмага, догляд за шкірою, поріг чутливості, досвід майстра.
Ми навчаємо методиці проведення процедури від А до Я. Майстри SoBeauty підготували програму для підвищення кваліфікації співробітників партнерських салонів — в ній сконцентрований весь наш 8-річний досвід.
Другий момент, який зацікавить франчайзі — наші технологічні напрацювання — CRM-системи і чат-боти, які дозволяють вести бізнес, контролювати якість і лояльність клієнтів. Всі ці знання не унікальні: їх можна отримати через опіки у клієнтів, роботу з негативом, нескінченним переробленням процедур. А можна не втрачати час і відразу заробляти гроші.
Як карантин вплинув на ваш бізнес?
Будь-яка криза — це не тільки випробування для бізнесу, а й можливості. Ринок лазерної епіляції активно розвивається. Якщо раніше це була складна процедура, то зараз видалення волосся лазером стає звичним. Кількість запитів в Гугл «лазерна епіляція» в десятки разів більше, ніж на інші косметологічні процедури. З'явилося багато дешевих лазерів, зростає армія прихильниць, які спробували кілька разів на різних зонах і переконалися: це працює.
Хто може бути вашим франчайзі: власники салонів краси, медпрацівники, просто підприємці, які шукають цікаві ніші?
Найголовніше, щоб підприємець поділяв наші базові цінності. На першому місці у партнера повинна бути якісна послуга, а не тільки заробіток. Нас заряджають подяки клієнтів, особливо, від тих, хто має негативний досвід в інших салонах і після курсу процедур в SoBeauty каже: де ж ви раніше були.
Чоловічу епіляцію також можна назвати перспективною нішею?
Безумовно, це зростаючий ринок. Якщо в минулому році до нас ходили одиниці чоловіків, то зараз це стає більш затребуваною послугою — до лазеру вони звикають як до барбершопам: довго, але потім стають постійними клієнтами.
Розкажіть про умови франшизи?
У нас доступна і зрозуміла франшиза. Роялті в розмірі 10% і паушальний внесок — 10 тисяч євро. Ми готові розвивати мережу в усіх містах. Повернення інвестицій відбувається протягом 17 місяців. Після придбання, обладнання знаходиться у власності франчайзі. Ми будемо заробляти на обороті нашого франчайзі, тому дуже зацікавлені в його успіху і прибутковості.
Що буде відбуватися після того як підприємець купив вашу франшизу?
Пускова команда допомагає визначитися з приміщенням, адаптує наш дизайн-проєкт, навчає персонал, налаштовуємо дві CRM-системи (перша контролює парафії, витрати, зарплати, а друга забезпечує клієнтський сервіс), налаштовуємо і ведемо соцмережі, ведемо рекламну кампанію онлайн.
Яка локація підійде для відкриття салону?
Для нас головний критерій — перетин транспортних потоків або центр міста, куди з'їжджаються люди. Після того як бізнес набрав клієнтів — можна відкриватися і в спальних районах.
І ще момент — чим зручніше клієнтові добиратися в салон — тим легше знайти нових клієнтів в салон і на велику територію зможемо запустити рекламу.
В ідеалі приміщення повинно виходити на фасадну сторону на першому поверсі. Саме приміщення повинне складатися з двох кабінетів, приймальні та зони відпочинку персоналу. В середньому нам підходить 60-70 квадратних метрів площі з хорошою витяжкою, вікном та мокрою точкою.
Як ви будете контролювати якість у франчайзі?
Ми передамо клієнтам нашого чат-бота Юляшу, яка допомагає керувати салонами. Чат-бот зручний для ведення комунікацій: можна онлайн записатися, скасувати візит, перенести сеанс. Після процедури Юляша цікавиться, як пройшов візит і як випадає волосся. В залежності від відповідей ми будуємо графік процедур. У кожного майстра є свій кабінет в боті і він бачить відгуки, оцінки та коментарі клієнтів. Якщо щось йде не так — то майстер зв'язується і робить коригування.
Такий діалог дозволяє отримати швидкий зворотний зв'язок. Чат-бот і CRM-система утворюють еко-систему швидкого реагування на запити і потреби клієнтів. Ми також будемо бачити ці діалоги і контролювати якість процедур. А ще еко-система оптимізує час, витрачений адміністратором на комунікацію. У нас один адміністратор виконує роботу за трьох — це економить кошти на заробітню плату.
Які у вас плани?
Ми хочемо стати найбільшою мережею студій лазерної епіляції в Україні. Паралельно ми збираємося аналізувати попит на нові послуги та також пропонувати їх партнерам.
Наприклад, зараз все більш популярними стають процедури апаратної косметології: видалення судин, пігментації, омолодження, освітлення, підтяжка шкіри, а також лікування акне.
Хочете запустити франшизу SoBeauty в своєму місті? Телефонуйте: +380 67 343 73 43
читати статті

Головна мета ДІЛА – зробити якісну діагностику доступною та зручною для клієнтів та лікарів по всій країні.
Наскільки легко відкрити салон краси в Польші? Міфи та реальність.
Як пройшло святкування нового лабораторного офісу CSD та скільки ще об'єктів готують до відкриття?
Олександр Дудін, директор та співвласник лабораторії CSD, розповів у відео-інтерв’ю про медичні послуги та розвиток української медицини.
Чому CSD Health Care обрала інструмент франшизи та хто ідеальний франчайзі?
найчайтіше читане

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію
Наскільки прибутковим є виробництво хутра в Україні?
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Завдяки співпраці з фінансовими установами, компанія може надавати своїм франчайзі кошти на відкриття та розвиток бізнесу
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Франчайзинг в туризме
цілком згідна
Сеть Агентств Горящих Путевок растет, несмотря на кризис
Добрый день. Незнаю к кому обратится. Нужна помощь. Хочу чтоб об этом узнала вся страна. В...
Подешевеет ли Турция для украинцев?
Вряд ли у нас вообще что-нибудь подешевеет
Франчайзинг в туризме
найбільший ризик - банкрутство франчазера, а також погана організація, навчання і тд.
Франчайзинг в туризме
Насколь интересен франчайзинг в туризме? Какие существуют опасения?