Стрибок за прибутком

Бартош Следзінські, засновник Jump Planet / „Наступні два роки - це останній момент для відкриття батутного парку, ринок вже близький до насичення”.
Середа
16.01.2019
– Франчайзі заробляє вже з першого дня роботи батутного парку. Бізнес генерує від 8 тис. дол. доходу в місяць – стверджує Бартош Следзінські, засновник Jump Planet.
 

Jump Planet - мережа батутних парків родом із Польщі. Як довго, на Вашу думку, утримається популярність подібного виду розваг?

Я передбачаю великий успіх цього бізнесу протягом багатьох років. Батутні парки пропонують розваги для кожної вікової групи. Найчастіше вони організовують заняття фітнес для жінок, інтеграційні заходи для співробітників та дні народження для дітей. Треба визнати, що суспільство стало активнішим, ніж будь-коли раніше. Що стосується відкриття нових батутних парків, то я передбачаю збільшення кількості таких об'єктів у найближчі два роки. Потім ринок буде вже близький до насичення.

Яке місцезнаходження найкраще для батутного парку?

Компанія Jump Planet зараз зосереджена на великих містах і ми розвиваємося там. Інтерес франчайзі до відкриття нових філій також найчастіше стосується великих міст. Цікаво, що торгові центри все частіше заохочують нас до співпраці. Батутний парк приваблює багато відвідувачів, а торгові центри прагнуть до інтенсивного руху. Проте слід визнати, що, спостерігаючи за нашими конкурентами в Польщі, малі міста від 12 тис. населення також можуть бути хорошим місцем для батутного бізнесу. Часто батутні парки там є єдиним атракціоном для навколишніх міст та сіл. Це щось нове та стає цікавою формою проведення часу.

Як стати франчайзі Jump Planet?

Франчайзинг, який ми пропонуємо з березня 2018 року, користується великим інтересом. Ми допомагаємо знайти потрібне місце або запропонуємо ті місця, які ми вже обрали для батутного парку (ред. йдеться про 15 домовленостей на відкриття парків на території Польщі). Мінімальний розмір приміщення - 500 м2, а максимальний - 4000 m2.

Ми виробляємо батути, маємо архітекторів та дизайнерів, які створюють проекти кожного батутного парку під брендом Jump Planet. Франчайзі інвестує в обладнання в середньому 150 дол. за 1 м2 батутної поверхні. До цього додається і так звана "зона комфорту" - місце, де ми організовуємо дні народження, а також приміщення соціального призначення, чи кафе. Вартість оренди в торговому центрі може становити від 8 до 25 тис. дол. в місяць в Польщі.

Скільки працівників необхідно працевлаштувати для роботи в батутному парку?

Кількість працівників повинна бути пристосована до розмірів приміщення та міста. У середньому на 1 тис м2 батутного парку у нас працює 10-12 співробітників. Менеджер, адміністратори, тренери та аніматори. Звичайно, ми допомагаємо набирати та навчати співробітників. Франчайзі зазвичай також наймають управляючого директора батутного парку.

Чи вплинула участь в Польській Виставці Фрачайзингу на інтерес до франшизи Jump Planet?  

Безумовно. Ми не очікували, що представники зарубіжних ринків приділять нам таку велику увагу. Ми розпочали переговори з потенційними франчайзі з Італії, Сербії, України та Чехії. Я думаю, що це гарний час, щоб розпочати бізнес за кордоном. У наступному році один з наших польських франчайзі відкриє Jump Planet у Валенсії, Іспанія, де ринок батутів починає розвиватись, тому це гарна перспектива бізнесу. Під час цьогорічної виставки ми підписали угоди з новими франчайзі з Польщі. Зараз ми готуємося до відкриття дев'яти нових батутних парків.


Розваги для кожного / В батутному парку знайдуться розваги для людей різного віку. Батутний фітнес для жінок, активні заняття для молоді та ігри з аніматором для дітей.