У 2015-му році мережа агентств «СОНАТА» збільшує динаміку зростання і продовжує розширювати партнерську мережу. На український ринок компанія вийшла в 2002 році, як туристичне агентство, в 2009 році стала відкривати франчайзингові офіси, а сьогодні налічує більше 30 агентств по всій країні. «У Києві відкрито новий власний офіс на Музейному провулку 10. Його специфіка в тому, що це окремий офіс, у якому пропонуються послуги з корпоративного обслуговування. А в першій декаді травня ми запускаємо більше п'яти франчайзингових об'єктів. Партнерські офіси будуть відкриті в таких містах України, як Луцьк, Сєвєродонецьк, Хмельницький, Херсон, Буча та Київ», - розповідає Вікторія Коваль, заступник диретора з розвитку мережі агентств «СОНАТА».
«З кожним із франчайзі стосунки складалися особливо і по-різному. Наприклад, франчайзі з Херсона був нашим конкурентом, а став партнером. А з хмельницьким франчайзі ми познайомилися на виставці «Франчайзинг - 2015», а на Міжнародній туристичній виставці «UITT» - з партнерами з Бучі та Сєвєродонецька. Деякі франчайзі, як і київський, прийняли рішення приєднатися до нашої мережі ще в минулому році, але не готові були відразу відкрити бізнес, так як очікували економічної стабілізації в країні, але, побачивши, що зміни настануть не скоро, цього року вирішили запускати бізнес. Що ж до партнера з міста Луцьк, то тут відносини розвивалися блискавично: протягом тижня ним було прийнято рішення про покупку франшизи, підписано договір, знайдено офіс, співробітників і запущено бізнес», - розповідає Вікторія Коваль.
На даному етапі франшиза мережі агентств «СОНАТА» дозволяє працювати як з турами, продажем авіаквитків, так і з працевлаштуванням за кордоном, візовою підтримкою, проїзними документами та іншим, що дозволяє забезпечити франчайзі стабільну можливість заробляти незалежно від сезонних коливань продажів окремих туристичних продуктів . На даному етапі очікуються нові проекти «СОНАТИ».
«Також найближчим часом ми плануємо запустити додаткові продукти: наприклад, проект з працевлаштування за кордоном, у тому числі і в Європі, і зараз ведуться роботи в даному напрямку. Розробляється новий тур по Україні в місто Кременець. І, ми проводимо чергову акцію для наших клієнтів - фотоконкурс «Я люблю Україну!», пропонуючи їм можливість виграти подорож до «маленького Парижу» по-українськи - м.Чернівці. 7 травня стане відомий переможець», - додала Вікторія Коваль.
читати статті
Головна мета ДІЛА – зробити якісну діагностику доступною та зручною для клієнтів та лікарів по всій країні.
Наскільки легко відкрити салон краси в Польші? Міфи та реальність.
Як пройшло святкування нового лабораторного офісу CSD та скільки ще об'єктів готують до відкриття?
Олександр Дудін, директор та співвласник лабораторії CSD, розповів у відео-інтерв’ю про медичні послуги та розвиток української медицини.
Чому SoBeauty вирішили розвиватися по франчайзингу? Які умови франшизи та в чому її переваги?
найчайтіше читане
В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу
Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
Тест на підприємництво
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
популярне на форумі
Франчайзинг в туризме
цілком згідна
Сеть Агентств Горящих Путевок растет, несмотря на кризис
Добрый день. Незнаю к кому обратится. Нужна помощь. Хочу чтоб об этом узнала вся страна. В...
Подешевеет ли Турция для украинцев?
Вряд ли у нас вообще что-нибудь подешевеет
Франчайзинг в туризме
найбільший ризик - банкрутство франчазера, а також погана організація, навчання і тд.
Франчайзинг в туризме
Насколь интересен франчайзинг в туризме? Какие существуют опасения?