Вівторок
03.02.2015
Великі інвестиції при швидкій окупності бізнесу
 

Компанія TopStore, яка займається продажем продукції Apple, у 2015-му році вперше вийшла на франчайзинговий ринок. Як відомо, у світі даний продукт цінують за простоту, дизайн і зручність роботи. З одного боку може прийти сумнів наскільки вигідним може бути цей бізнес у той час, коли курс долару злетів до рекордного рівня, а з іншого боку - завжди знайдуться любителі високоякісної техніки, які не дивлячись ні на що будуть купувати саме Apple.

«Наш розвиток по франчайзингу ми почали буквально минулого тижня, для того щоб розширити мережу і взяти з цього напрямку вигоду, звичайно, як для себе так і для франчайзі. За кілька років роботи нам відомі усі тонкощі для того, щоб цей вид бізнесу був прибутковим», - розповідає В'ячеслав Нікітенко, директор компанії «TopStore».

Вибравши TopStore у якості партнера, франчайзі отримає і буде користуватися усіма бізнес-процесами компанії, мати об'ємну рекламну компанію (контекстна реклама, SMM, оффлайн реклама), юридичну підтримку при відкритті та роботі, безкоштовні консультації по скайпу, унікальний арома та аудіо маркетинг 2015 року та інші привілеї.

«Вартість відкриття однієї торгової точки не маленька (через високі ціни за одиницю одного пристрою). На початковому етапі підприємцю достатньо близько 2 млн. рублів, плюс вартість франшизи. Для відкриття, у середньому, потрібно 30-45 днів, усе залежить від підрядників, які готують ремонт, меблі і т.д. Найкоротший термін за який нам вдавалося відкрити філію - 17 днів від приїзду людини в місто і до старту роботи магазину, але я вважаю, що це дуже швидко, - говорить В'ячеслав Нікітенко. - Даний бізнес є досить цікавим. З його особливостей можна виділити постійну «присутність» у роботі. Це обов'язково, інакше все дуже швидко може закінчитися. Робота з покупцем з преміум сегменту - це робота з клієнтом, який цінує свій час і має особливі вимоги до обслуговування, про які не можна забувати. Також в асортимент потрібно постійно додавати нові продукти, які будуть розбавляти монобренд Apple, так як тільки на цьому бренді зараз важко вийти в прибуток».


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію