Чому заголовки до тексту є такими важливими? Тому, що їх мета - привернути увагу клієнта. У якій би сфері ми не працювали, скрізь є конкуренти, так як цікавий бізнес збирає силу силенну гравців, і кожен зацікавлений, щоб саме його справа отримала найбільшу кількість клієнтів, тому робить для цього все можливе і неможливе.
Рецепти написання заголовка
Вживайте загадкові слова. Використовуйте слова магніти - епітети: незамінний, зручний, геніальний, вигідний, престижний і багато ін. Наприклад: "10 унікальних методів схуднення за 3 дні на 3 кг".
Також слова, які викликають інтерес, щось таємне, магічне, унікальне і слова, яким довіряють. Наприклад: «Перевірений спосіб вивчити іноземну мову за 5 місяців».
Обов'язково вживайте дієслова в наказовому способі: дізнавайся, тестуй, спробуй, вибирай та ін.
Ми повинні чітко розуміти, що клієнт повинен зробити, і підштовхнути його до дії. Наприклад: «Вибухові техніки для розвитку бізнесу. Гроші не чекають. Підпишись!».
Вирішуйте проблеми клієнта. Ми постійно перебуваємо в процесі вирішення будь-яких завдань і проблем. Чим чіткіше і ясніше прописане завдання, тим кращим буде результат. Проаналізуйте потреби цільової аудиторії, дізнайтеся, що їй потрібно. Чим вужча ваша цільова аудиторія, тим кращим буде її відгук.
Називайте точний час. Людям потрібні точні дати та терміни. Вони мають знати коли саме отримають те, що їм потрібно. Людині обов'язково знати через який час вона отримає потрібний результат або послугу. Наприклад, що через 3 місяці він вивчить китайську мову. Але важливо адекватно оцінювати можливості. Зазначимо, що некруглі цифри виглядають більш правдиво.
Все геніальне - просто
Люди не люблять труднощів, а хочуть отримати все просто, з легкістю і без зайвих зусиль. Наприклад: "239 нових клієнтів за 5 днів без зайвих зусиль".
Унікальна торгова пропозиція (УТП)
УТП не потрібно путати з низькими цінами, швидкою доставкою або 100% гарантією. Пропозиція дійсно повинна бути унікальною, оригінальною, і не мати аналогів. Ви повинні мати те, чого немає у ваших конкурентів. Завдання УТП показати клієнтам чітку вимірну вигоду і змусити купити її саме у вас.
Є кілька підходів створення УТП
- Перший спосіб розробки УТП - подарунки. Це невеликі бонуси, які можна додати до свого товару, а з ними користуватися товаром стане набагато зручніше.
- Другий спосіб УТП за послугою. Це додаткові послуги, які допоможуть клієнту користуватися продуктом. Наприклад: «Консультування з використання протягом 3 місяців». Важливо ретельно продумати всі деталі від початку зародження продукту і до його кінцевої мети та опрацювати кожну вигоду.
- Третій спосіб УТП по інфопродукту. Будь-яка інформація, яка допомагає клієнту розібратися з продуктом є цінною. Це може бути відео-інструкція, майстер клас, статті та ін.
Також є УТП по гарантії - де ми даємо гарантію на якість, на термін служби, на результат, на можливість повернути гроші. На швидкість - вказуємо рекордну швидкість доставки продукту, досягнення результату або ін. Та помилкові УТП - акцентуємо увагу споживача на відмінностях продукту які, або випливають з назви продукту, або грунтуються на загальнодоступних і загальновідомих знаннях. Наприклад: «Створимо сайт за 7 днів. Шикарний дизайн у подарунок».
Ми розглянули лиш основні елементи і правила, які допоможуть зрозуміти чи насправді є унікальним ваш продукт. Проаналізувавши дану інформацію, ви зможете виділити ті характеристики і вигоди продукту/послуги вашої компанії, які є найбільш цінними для клієнта - це і буде вашою унікальною торговою пропозицією.
читати статті

Як змінилаь ситуація на ринку продажів франшиз? Про це розповість керівник відділу продажу франшиз мережі OS.9 – Юлія Сербіна.
Яким видався 2023 рік для франшизи "Мережа OS.9"?
Якщо задумались над питанням «А для чого мені аналітика?», ось декілька метрик, які допоможуть зрозуміти навіщо вам це потрібно.
Методом власних проб та пошуків ми сформували прибуткову бізнес-модель, що витримує економічну нестабільність і виклики сучасності.
Що таке інвестиційна (управлінська) франшиза та чому варто купувати франшизу Мережі OS.9?
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Де купити ноубук
Всім привіт! Хочу купити собі ноутбук для роботи, та не можу визначитись. Підкажіть мені, який...
Как открыть кроличью ферму. Бизнес-план.
URGENT LOAN IS AVAILABLE NOW TODAY I GOT MY DESIRED LOAN AMOUNT $760K FROM A RELIABLE,TRUSTED AND REGISTERED PRIVATE LOAN COMPANY LAST...
первый бизнес
Шановний Сергій! Франшиза клінінгової компанії СуперКлін.Старт бізнесу всього 21...
Франчайзинг СуперКлин
Франшиза клінінгової компанії СуперКлін - це готовий бізнес за 21 день Формат Light та Формат...
What area unit the characteristics of a decent paragraph?
A paragraph may be a assortment of sentences that all relate to 1 main plan or topic. Effective paragraphs have four main characteristics: a subject sentence, unity, coherence,...
Як знайти бізнес-ідею для себе
Текст ні про що! Якби ціллю автора було не налити води (потрібної кількості символів), то було б...
Как открыть кроличью ферму. Бизнес-план.
Имя кредитора: г-н Пол Уильям. Lender E-mail: paul_william_loanhouse@hotmail.com Мы предлагаем частные, коммерческие...
METRO: франчайзинг в Україні
Ребята! кто-то получил разъяснения или инфу по metro