Існує два основних види презентацій: які відправляються потенційним клієнтам для перегляду або ж читаються спікером для аудиторії у залі чи кімнаті переговорів. Мова піде про другий варіант. Тут ключовою фігурою є спікер, а презентація - це фон або візуалізація промови спікера. Спікер отримує можливість «атакувати» сприйняття аудиторії по візуальному каналу. Така можливість несе деякі загрози: неправильне використання псує враження від презентації і найголовніше - продукту. Подивимося на найпоширеніші помилки:
- довгі тексти - велика кількість тексту, набраного дрібним шрифтом, який спікер, як правило, читає аудиторії
- некоректно підібрані кольори фону, креслення та розмір шрифту - аудиторія не може розібрати написані тексти, відволікається від промови спікера або взагалі не сприймає інформацію
- інформаційна перевантаженість - поява кількох не пов'язаних між собою інформаційних одиниць: текстів, графіків, малюнків
Розглянувши презентації кращих спікерів, таких як Стів Джобс, Гай Кавасакі та інших, можна виділити спільні риси гарної презентації:
- мінімалізм - тільки необхідні іллюстарціі, підписи
- стильність - існування загального, закінченого стилю
- лаконічність - одна ідея на одному слайді
Як втілити ці риси у власній презетації?
1. Підготовка до презентації.
Готуватися потрібно заздалегідь: скласти план, зробити очерки, спробувати прочитати свої слайди, відійшовши від монітору кроків на 10, провести репетицію перед дзеркалом або друзями. Також важливо бути готовими технічно: мати у своєму арсеналі нетбук, проектор і презентер (або хоча б безпровідну мишу + лазерну указку).
2. Вибір стилю.
Одна ідея - один слайд
Найперше, що кидається в очі - це мінімалізм. Нічого зайвого. Не варто намагатися вмістити в один слайд якомога більше слів та ідей. Це правило стосується всього. Наприклад, на сторінку потрібно вміщувати тільки одне, варте уваги, число, яке повинно здивувати слухача, привернути увагу, запам'ятатися надовго. Текст, інформація повинні бути локанічнимі, цікавими, послідовними. Обов'язково відокремити текст від графіки. А підсумковий слайд - це головне повідомлення для слухачів.
Вибір шрифту
Головна мета тексту - донести до аудиторії суть повідомлення, тому шрифт повинен допомогти в цьому. Цікаві шрифти привертають увагу і залишаються надовго в пам'яті. Але іноді люди використовують шрифти, практично не замислюючись, чи підходять вони до даної тематики чи ні, і їх текст дає зовсім не той ефект, що передбачалося. Є 3 види шрифтів - рубаний (Arial, Tahoma, Verdana), моноширинний (Courier) і із зарубками (Times New Roman). Краще не використовувати шрифт, менший, ніж 30 точок. Є дві причини, з яких люди використовують маленький шрифт: перша - вони не знають матеріал досить добре; друга - вони думають, що велика кількість тексту виглядає переконливіше. Ідеально підійде 30-ий кегль шрифту.
Далі колір
Важливо правильно підібрати колір фону слайдів і тексту. Все має гармоніювати. Бажано на одному слайді використовувати не більше трьох кольорів: для фону, заголовку, тексту (не враховуючи картинок і фотографій). Варто обережно поставитися до використання світлих кольорів на білому фоні і зеленого кольору. Важливо пам'ятати: те, що може чудово виглядати на моніторі, може погано виглядати на проекторі. Якщо ж смак і бачення поєднання колірної гами відсутні, то з чорно-білим - ніколи не прогадаеш.
Про інфографіку
У презентаціях звичайно ж присутня графіка і інфографіка. Інфографіка повинна інформувати і дивувати. Без перевантаженості, водянистих цифр і неправильних даних. Необхідно залишати простір, використовувати мінімум тексту, а ключові слова виділяти. Форма має відповідати змісту. З першого погляду повинно бути ясно, про що інфографіка. Адже, вона, перш за все, допомагає бізнесу продавати, і робить незрозуміле зрозумілим, складне простим, нудне цікавим. Це грамотно структурована інформація.
А наостанок кілька порад від Гая Кавасакі. Він пропагує правило Power Point 10/20/30 - презентація PowerPoint повинна складатися із десяти слайдів, тривати не більше 20 хвилин, і містити шрифти не менш аніж тридцятий кегль. Важливо пам'ятати, що презентувати результати своєї праці - є одним з найважливіших завданнь менеджера!
читати статті

Як змінилаь ситуація на ринку продажів франшиз? Про це розповість керівник відділу продажу франшиз мережі OS.9 – Юлія Сербіна.
Яким видався 2023 рік для франшизи "Мережа OS.9"?
Якщо задумались над питанням «А для чого мені аналітика?», ось декілька метрик, які допоможуть зрозуміти навіщо вам це потрібно.
Методом власних проб та пошуків ми сформували прибуткову бізнес-модель, що витримує економічну нестабільність і виклики сучасності.
Що таке інвестиційна (управлінська) франшиза та чому варто купувати франшизу Мережі OS.9?
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Де купити ноубук
Всім привіт! Хочу купити собі ноутбук для роботи, та не можу визначитись. Підкажіть мені, який...
Как открыть кроличью ферму. Бизнес-план.
URGENT LOAN IS AVAILABLE NOW TODAY I GOT MY DESIRED LOAN AMOUNT $760K FROM A RELIABLE,TRUSTED AND REGISTERED PRIVATE LOAN COMPANY LAST...
первый бизнес
Шановний Сергій! Франшиза клінінгової компанії СуперКлін.Старт бізнесу всього 21...
Франчайзинг СуперКлин
Франшиза клінінгової компанії СуперКлін - це готовий бізнес за 21 день Формат Light та Формат...
What area unit the characteristics of a decent paragraph?
A paragraph may be a assortment of sentences that all relate to 1 main plan or topic. Effective paragraphs have four main characteristics: a subject sentence, unity, coherence,...
Як знайти бізнес-ідею для себе
Текст ні про що! Якби ціллю автора було не налити води (потрібної кількості символів), то було б...
Как открыть кроличью ферму. Бизнес-план.
Имя кредитора: г-н Пол Уильям. Lender E-mail: paul_william_loanhouse@hotmail.com Мы предлагаем частные, коммерческие...
METRO: франчайзинг в Україні
Ребята! кто-то получил разъяснения или инфу по metro