— Вікторія, як туристичні компанії реагують на ситуацію, що склалася на ринку? Які турпродукти користуються попитом?
— Компанії, які можуть реагувати на зміни в туристичному ринку і підлаштовуватися під них: розробка та реалізація нових напрямків, продаж турів за спеціальними умовами, і т.д. завжди будуть розвиватися і отримувати прибуток, не дивлячись на ситуацію у туризмі, в той же час дуже популярна послуга оформлення - візова підтримка, як туристична, так і гостьова, робоча. Клієнти прагнуть зробити свій закордонний паспорт якомога більше виїзним, а також поліпшити свій архів мандрівника.
Якщо в загальних рисах говорити, то реальні продажі, звичайно, є, але не в таких об'ємах як у попередні роки. Нестабільна економічна і політична ситуація, високий і нестабільний курс валют негативно відображаються на рішенні потенційних клієнтів придбати тур у даний час, відкладаючи поїздку, в довгостроковому періоді, на весну, літо 2015 року. На сьогоднішній день популярні все ті ж масові і недорогі напрямки, такі як Єгипет. Також користуються попитом такі єкзотичні напрямки, як Шрі-Ланка, Донімікана та Індія, на які істотно знизилась вартість. Зменшився попит перед- і постноворічних подорожей у Австрію та Фінляндію, тому що в перегляді на нинішній курс, поїздки виходять дорогими, і клієнти приймають рішення на користь альтернативного відпочинку в Україні (наприклад, у Карпатах).
— Як, на Вашу думку, розвиватиметься внутрішній туризм?
— Даний сегмент буде розвиватися і буде займати високі позиції в продажах 2015 року. З кожним роком внутрішній туризм набирає популярність і кількість туристів все зростає. Такі показники можна пов'язати з кількома факторами: підвищується патріотизм наших співвітчизників, доступність відпочинку, відпочинок на будь-який смак і будь-який сезон (гірськолижний відпочинок в Карпатах, пляжний в Одесі, екскурсійний у Львові). Приміром, наш туроператор «СОНАТА-ТРЕВЕЛ» постійно вивчає попит і розробляє унікальні продукти, максимально підібрані за потребам і перевагам клієнтів. Цього року компанія презентувала на туристичному ринку тур для школярів «Казкові вихідні в Києві», який входить до факультатив шкільної програми, а також зимовий тур для студентів «Сніжний калейдоскоп», завдяки якому студенти зможуть оцінити красу Львова, а також покататися на лижах.
— Вікторіє, які прогнози на 2015 рік?
— У зв'язку з активним розвитком послуг он-лайн бронювання, зараз кожен турист може підібрати для себе оптимальний варіант подорожі: вибрати маршрут, забронювати готель і квиток. Тому вважаємо, що в майбутньому найбільш популярним є індивідуальний туризм, розроблений відповідно до побажань туриста. Індивідуальні тури - це економія часу і нервів туриста, задоволення усіх його запитів. А як наслідок, під час подорожі він отримує найбільше задоволення і максимум приємних емоцій.
Сьогодні туристична галузь націлена перейти на євростандарти державного управління ЄС. Звичайно, їх потрібно ретельно вивчити, і що стосується євростандартів у плані обслуговування, то ми явно ще не дотягуємо, якими б вони не були. Але прагнути до відповідності нам просто необхідно!
читати статті

Головна мета ДІЛА – зробити якісну діагностику доступною та зручною для клієнтів та лікарів по всій країні.
Наскільки легко відкрити салон краси в Польші? Міфи та реальність.
Як пройшло святкування нового лабораторного офісу CSD та скільки ще об'єктів готують до відкриття?
Олександр Дудін, директор та співвласник лабораторії CSD, розповів у відео-інтерв’ю про медичні послуги та розвиток української медицини.
Чому SoBeauty вирішили розвиватися по франчайзингу? Які умови франшизи та в чому її переваги?
найчайтіше читане

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
Як змінилаь ситуація на ринку продажів франшиз? Про це розповість керівник відділу продажу франшиз мережі OS.9 – Юлія Сербіна.
Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію
популярне на форумі
Франчайзинг в туризме
цілком згідна
Сеть Агентств Горящих Путевок растет, несмотря на кризис
Добрый день. Незнаю к кому обратится. Нужна помощь. Хочу чтоб об этом узнала вся страна. В...
Подешевеет ли Турция для украинцев?
Вряд ли у нас вообще что-нибудь подешевеет
Франчайзинг в туризме
найбільший ризик - банкрутство франчазера, а також погана організація, навчання і тд.
Франчайзинг в туризме
Насколь интересен франчайзинг в туризме? Какие существуют опасения?