Бізнес дозвілля у Європі та світі

Понеділок
10.11.2014
Індустрія організації відпочинку та розваг набирає обертів
 

Як з'ясувалося, відпочинок, дозвілля, розваги, як і праця, є невід'ємними складовими життєдіяльності людини в будь-який час. Завданням індустрії розваг є створення відповідних умов для повноцінного відпочинку. Закордонна статистика свідчить, що індустрія дозвілля у сучасному світі складає щорічний дохід понад 150 млрд доларів. Із року в рік ця сума зростає на 10-15% залежно від демографічних змін, технологічних інновацій, глобалізації соціально-культурних процесів. Зарубіжні вчені вважають, що саме індустрія дозвілля близька до "глобальної індустрії". Про те які перспективи цього бізнесу в Європі, розповідає Якуб Базек.

- Якуб, як розвивається у даний момент бізнес індустрії дозвілля у Європі?
-
Індустрія розваг розвивається швидкими темпами, завдяки соціальному, економічному та політичному прогресу у світі, і завдяки тому, що кількість подорожуючих істотно збільшилася за останній час.
  Сьогодні ми спостерігаємо у людей набагато більше інтересу до анімації дозвілля, аніж будь-коли раніше. Мені здається, такий попит виник через те, що туристи не хочуть самі продумувати свій відпочинок, для них стає зручнішим і затребуванішим, щоб про них подбали і показали їм, як можна розслабитися і активно провести свій відпочинок під час свят чи відпустки. В найближчі 5-10 років цей ринок буде активно розвиватися, і є ймовірність, що він стане в два рази більшим!


- Що можна сказати про специфіку даного бізнесу? З якими проблемами доводиться мати справу, які завдання вирішувати?
  -
У цьому бізнесі немає особливої специфіки. Тут потрібні хороші, позитивні та активні аніматори, з цим  ми не маємо проблем. Ми через різні інструменти пошуку знаходимо молодих людей для тренувань, навчаємо їх тому, як правильно працювати з туристами, а по закінченні навчання вручаємо сертифікат аніматора Stageman. На жаль, іноді виникає проблема з пропозиціями щодо роботи. На даний момент лише близько 20% учасників наших тренінгів використовують свої знання, починають працювати, але в майбутньому ми плануємо задіяти, принаймні 50% людей після нашого навчання.


  - Ваші поради для майбутніх франчайзі цієї галузі?
- Мої побажання майбутнім франчайзі прості: будьте винахідливі і йдіть за своєю мрією! Постійно перебуваєте в пошуку нових готелів, нових можливостей і виходів для бізнесу відпочинку та розваг, а також постійно розширюйте свій світ.

 


найчайтіше читане

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння