Як з'ясувалося, відпочинок, дозвілля, розваги, як і праця, є невід'ємними складовими життєдіяльності людини в будь-який час. Завданням індустрії розваг є створення відповідних умов для повноцінного відпочинку. Закордонна статистика свідчить, що індустрія дозвілля у сучасному світі складає щорічний дохід понад 150 млрд доларів. Із року в рік ця сума зростає на 10-15% залежно від демографічних змін, технологічних інновацій, глобалізації соціально-культурних процесів. Зарубіжні вчені вважають, що саме індустрія дозвілля близька до "глобальної індустрії". Про те які перспективи цього бізнесу в Європі, розповідає Якуб Базек.
- Якуб, як розвивається у даний момент бізнес індустрії дозвілля у Європі?
- Індустрія розваг розвивається швидкими темпами, завдяки соціальному, економічному та політичному прогресу у світі, і завдяки тому, що кількість подорожуючих істотно збільшилася за останній час.
Сьогодні ми спостерігаємо у людей набагато більше інтересу до анімації дозвілля, аніж будь-коли раніше. Мені здається, такий попит виник через те, що туристи не хочуть самі продумувати свій відпочинок, для них стає зручнішим і затребуванішим, щоб про них подбали і показали їм, як можна розслабитися і активно провести свій відпочинок під час свят чи відпустки. В найближчі 5-10 років цей ринок буде активно розвиватися, і є ймовірність, що він стане в два рази більшим!
- Що можна сказати про специфіку даного бізнесу? З якими проблемами доводиться мати справу, які завдання вирішувати?
- У цьому бізнесі немає особливої специфіки. Тут потрібні хороші, позитивні та активні аніматори, з цим ми не маємо проблем. Ми через різні інструменти пошуку знаходимо молодих людей для тренувань, навчаємо їх тому, як правильно працювати з туристами, а по закінченні навчання вручаємо сертифікат аніматора Stageman. На жаль, іноді виникає проблема з пропозиціями щодо роботи. На даний момент лише близько 20% учасників наших тренінгів використовують свої знання, починають працювати, але в майбутньому ми плануємо задіяти, принаймні 50% людей після нашого навчання.
- Ваші поради для майбутніх франчайзі цієї галузі?
- Мої побажання майбутнім франчайзі прості: будьте винахідливі і йдіть за своєю мрією! Постійно перебуваєте в пошуку нових готелів, нових можливостей і виходів для бізнесу відпочинку та розваг, а також постійно розширюйте свій світ.
читати статті

Головна мета ДІЛА – зробити якісну діагностику доступною та зручною для клієнтів та лікарів по всій країні.
Наскільки легко відкрити салон краси в Польші? Міфи та реальність.
Як пройшло святкування нового лабораторного офісу CSD та скільки ще об'єктів готують до відкриття?
Олександр Дудін, директор та співвласник лабораторії CSD, розповів у відео-інтерв’ю про медичні послуги та розвиток української медицини.
Чому SoBeauty вирішили розвиватися по франчайзингу? Які умови франшизи та в чому її переваги?
найчайтіше читане

Щоб визначити стратегію діяльності компанії на ринку, Вам обов’язково необхідно проаналізувати Ваших конкурентів
Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
Джоббінг чи власна автомобільна заправка?
популярне на форумі
Франчайзинг в туризме
цілком згідна
Сеть Агентств Горящих Путевок растет, несмотря на кризис
Добрый день. Незнаю к кому обратится. Нужна помощь. Хочу чтоб об этом узнала вся страна. В...
Подешевеет ли Турция для украинцев?
Вряд ли у нас вообще что-нибудь подешевеет
Франчайзинг в туризме
найбільший ризик - банкрутство франчазера, а також погана організація, навчання і тд.
Франчайзинг в туризме
Насколь интересен франчайзинг в туризме? Какие существуют опасения?