Як з'ясувалося, відпочинок, дозвілля, розваги, як і праця, є невід'ємними складовими життєдіяльності людини в будь-який час. Завданням індустрії розваг є створення відповідних умов для повноцінного відпочинку. Закордонна статистика свідчить, що індустрія дозвілля у сучасному світі складає щорічний дохід понад 150 млрд доларів. Із року в рік ця сума зростає на 10-15% залежно від демографічних змін, технологічних інновацій, глобалізації соціально-культурних процесів. Зарубіжні вчені вважають, що саме індустрія дозвілля близька до "глобальної індустрії". Про те які перспективи цього бізнесу в Європі, розповідає Якуб Базек.
- Якуб, як розвивається у даний момент бізнес індустрії дозвілля у Європі?
- Індустрія розваг розвивається швидкими темпами, завдяки соціальному, економічному та політичному прогресу у світі, і завдяки тому, що кількість подорожуючих істотно збільшилася за останній час.
Сьогодні ми спостерігаємо у людей набагато більше інтересу до анімації дозвілля, аніж будь-коли раніше. Мені здається, такий попит виник через те, що туристи не хочуть самі продумувати свій відпочинок, для них стає зручнішим і затребуванішим, щоб про них подбали і показали їм, як можна розслабитися і активно провести свій відпочинок під час свят чи відпустки. В найближчі 5-10 років цей ринок буде активно розвиватися, і є ймовірність, що він стане в два рази більшим!
- Що можна сказати про специфіку даного бізнесу? З якими проблемами доводиться мати справу, які завдання вирішувати?
- У цьому бізнесі немає особливої специфіки. Тут потрібні хороші, позитивні та активні аніматори, з цим ми не маємо проблем. Ми через різні інструменти пошуку знаходимо молодих людей для тренувань, навчаємо їх тому, як правильно працювати з туристами, а по закінченні навчання вручаємо сертифікат аніматора Stageman. На жаль, іноді виникає проблема з пропозиціями щодо роботи. На даний момент лише близько 20% учасників наших тренінгів використовують свої знання, починають працювати, але в майбутньому ми плануємо задіяти, принаймні 50% людей після нашого навчання.
- Ваші поради для майбутніх франчайзі цієї галузі?
- Мої побажання майбутнім франчайзі прості: будьте винахідливі і йдіть за своєю мрією! Постійно перебуваєте в пошуку нових готелів, нових можливостей і виходів для бізнесу відпочинку та розваг, а також постійно розширюйте свій світ.
читати статті
Головна мета ДІЛА – зробити якісну діагностику доступною та зручною для клієнтів та лікарів по всій країні.
Наскільки легко відкрити салон краси в Польші? Міфи та реальність.
Як пройшло святкування нового лабораторного офісу CSD та скільки ще об'єктів готують до відкриття?
Олександр Дудін, директор та співвласник лабораторії CSD, розповів у відео-інтерв’ю про медичні послуги та розвиток української медицини.
Чому SoBeauty вирішили розвиватися по франчайзингу? Які умови франшизи та в чому її переваги?
найчайтіше читане
Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
Джоббінг чи власна автомобільна заправка?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності
Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію
популярне на форумі
Франчайзинг в туризме
цілком згідна
Сеть Агентств Горящих Путевок растет, несмотря на кризис
Добрый день. Незнаю к кому обратится. Нужна помощь. Хочу чтоб об этом узнала вся страна. В...
Подешевеет ли Турция для украинцев?
Вряд ли у нас вообще что-нибудь подешевеет
Франчайзинг в туризме
найбільший ризик - банкрутство франчазера, а також погана організація, навчання і тд.
Франчайзинг в туризме
Насколь интересен франчайзинг в туризме? Какие существуют опасения?