— Через ситуацію, що склалася в Україні і через те, що вже наближаються холоди, присутній бум продажів систем опалення?
— В електричному отопленні буде спостерігатися бум. У результаті змін соціально-політичної та економічної ситуації в Україні, було вжито заходів про забезпечення економії природного газу. У зв'язку з цим запропоновано стимулювати споживачів теплової енергії та природного газу до переходу на електроопалення. Для досконального підрахунку використання електроенергії прийняті ставки тарифів для конкретного часу доби - піковий, напівпіковий, денний і нічний. За підрахунками фахівців альянсу «Нова енергія України» - до 20 відсотків домогосподарств - 3,4 млн. сімей можуть перейти на електричне опалення взимку 2014 року.
Однак повального переходу від газової системи все одно не буде, так як ті споживачі, які використовують газ в обсязі не більше двох з половиною тисяч кубометрів рік, можуть спокійно продовжувати грітися газом. В іншому випадку, слід подумати про інші способи опалення, приміром, теплові насоси, пелетні котли або енергозберігаючі довгохвильові обігрівачі «Билюкс» - франшизу, на які ми й продаємо з 2010-го року.
— Які основні типи обігрівачів користуються попитом сьогодні?
— В принципі, електричне опалення відрізняється маловитратною установкою: масляні радіатори, електрокотли, конвектори користуються попитом у споживачів. Ось тільки кожен місяць опалювального сезону «влетить у копієчку», адже це все традиційні конвективні системи опалення. Зараз спостерігається підвищений інтерес до альтернативних електричних нагрівачів, які дозволяють опалювати великі обсяги приміщень економно і ефективно за допомогою більш природного інфрачервоного методу теплопередачі. Конкретно, ми в Билюкс відчули цей інтерес тому, що сезон у нас почався на місяць раніше ніж у всі попередні роки і попит на багато перевищив пропозицію вже в серпніі!
— Що Ви можете сказати про специфіку ведення бізнесу подібного Вашому в Україні? Які існують плюси і мінуси?
— В Україні кожен бізнес специфічний тим, що всі умови створені не для того щоб щось створювати, а для того щоб продавати спадщину СРСР і не створювати нічого нового. Чому? Тому що, щоб створити нове - необхідні дешеві кредитні ресурси під 2-4% річних, у нас же кредити 30-40%! Тому ми створили високорентабельний бізнес з окупністю за один сезон, а фінансові ресурси ми беремо не у банків - а у наших франчайзі. Інвестований ними капітал в енергозберігаючі обігрівачі Білюкс має велику швидкість - за 6 місяців капітал можна обернути 1-3 рази. При рентабельності до 90% - це від 90% до 270% повернення інвестицій на рік! Тому найголовніша специфіка - це швидка окупність. Друга специфіка - ми єдина компанія на ринку довгохвильових систем опалення, яка виводить щороку нові моделі. З 2010-го по 2014-ий рік, ми створили 5 нових моделей! Однак мінус такого короткострокового планування: на 1 сезон - не можна запустити нову більш ефективну технологію довгохвильового опалення з більшою площею тепловідображення, з покращеним дизайном. Ми змушені виготовляти свої новинки "під замовлення", а звичайні моделі виготовляємо серійно. Як і будь-який опалювальний бізнес, Билюкс - це сезонність. Але варто відзначити, що з електричних - довгохвильове опалення має найменшу сезонність через те, що це насамперед це система опалення, яку встановлюють і навесні і влітку, коли роблять ремонти, коли починається будівельний сезон.
— Які Ваші поради майбутнім франчайзі, які оберуть дану галузь?
— Не боятися інновацій, нести ідею самого економічного опалювання з електричних у маси. Це забезпечить економію і заробіток більше, ніж з будь-якою іншою системою електричного опалення. Розуміти, що сильний продукт - це "вишенька" на торті. А сам торт - це система продажів, обслуговування, правильна експлуатація, автоматизовані теплорахунки, освоєння нових технологій. Це все надає франчайзер. Слід знати, що у стратегічному плані України закладено будівництво нових енергоблоків АЕС у найближчі 8 місяців і постійне будівництво магістральних ЛЕП потужністю 750 кВ.
читати статті
У найближчий час компанія планує випуск своєї продукції тільки для реалізації партнерською мережею
Компанією відкрито нові представництва у Білгород-Дністровському та Рівно
Або чому поляки зацікавлені в інноваціях енергозберігаючого опалення?
Стимулювання до переходу народу на електроопалення сприяло розвитку компанії та новому пошуку альтернативних джерел енергії
Своїм підприємницьким досвідом та ідеєю самого економічного отоплення ділиться Олег Литвинов
найчайтіше читане
В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу
Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
Тест на підприємництво
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
популярне на форумі
Бизнес по сокращению затрат на отопление
Компания "Soroka" представляет множество перспективных предложений франчайзинга, с помощью...
«Билюкс» набирает обороты
Это просто супер обогреватель, в наше время когда тарифы непонятно на кого рассчитаны, Билюкс...
Тепло - в каждый дом
пользуюсь энергосберегающим отоплением уже 5 лет.до этого было печное отопление в доме.не...
Тепло - в каждый дом
пользуюсь энергосберегающим отоплением уже 5 лет.до этого было печное отопление в доме.не...