Чеське видавництво «Синій слон», що спеціалізується на створенні персоналізованих книг для дітей та молоді, уклало договір про видання дитячих книг із всесвітньо відомим героєм казок Кротик.
Таким чином, всі закордонні філії «Синього слона» можуть запропонувати своїм маленьким читачам та їх батькам персоналізовані книги, в яких крім головного героя-дитини з'явиться ще й фігура Кротика, автором якої є Зденек Міллер. «Ми вважаємо величезним успіхом і дуже цінуємо те, що для наших закордонних партнерів ми отримали можливість публікувати книги із загальним улюбленцем Кротиком» - каже Марек Халфар, співзасновник видавництва «Синій слон», згадуючи і те, що завдяки цьому наступне покоління дітей за кордонами Чехії познайомиться з Кротиком.
Власником ліцензії на популярного Кротика є компанія Little Mole, на чолі якої стоїть внучка Зденека Міллера Кароліна. Мультиплікаційну фігуру Кротика люблять практично в усьому світі. Своїх шанувальників Кротик має не тільки у Німеччині, Австрії, Польщі, Угорщини та Словаччини, а й в більш далеких країнах, наприклад, у Франції, Скандинавії, Росії, Японії і навіть у Китаї.
Видавництво «Синій слон» є чеською концепцією, орієнтованою, в першу чергу, на самих маленьких читачів. Особливо для них видаються «персоналізовані книги», які написані спеціально для дітей. Це значить, що маленький читач виявляється головним героєм історії. Діти зможуть уявити собі всю казку і прожити її. З 1998 року, коли виникло видавництво, було видано понад 20 оригінальних найменувань.
читати статті

Незвичну франшизу запропонувала компанія на франчазинговому ринку
Послуги по вивченню іноземних мов користуються попитом в Україні
Підприємцю слід вміти підживлюватися новими ідеями та пам’ятати про теорію 1 міліметра
Відкриті двері нового офісу міжнародної школи англійської мови
На початку року усі планують бюджет, тому освіжити свої знання та переконання щодо фінансів - актуально і важливо
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Прогресс «2 + 2 Математическая школа»
Это очень хорошее, нужное дело !
Mortimer отпраздновал 5-летие в Украине
Никогда о такой школе не слышала
Helen Doron: преподавание на дому
Здравствуйте! Меня очень заинтересовало преподавание на дому по программе Helen Doron. Я проживаю в...