Понеділок
28.07.2014
Український взуттєвий ринок - одна з перспективних галузей країни
 

Про особливості функціонування взуттєвого ринку ділиться Тетяна Ясиновська, начальник оптового відділу компанії Antonio Biaggi

— Тетяна, до чого повинен бути готовим майбутній франчайзі, який обрав взуттєву галузь?

Мінімальні ризики, у тому числі й фінансові - головна перевага «готового» бізнесу. У даний час спостерігається тенденція інвестувати в бізнес з отриманням прибутку в короткостроковій перспективі при мінімальних ризиках. На даний момент взуттєвий ринок в Україні - складна, але дуже перспективна галузь. Саме здорова конкуренція на взуттєвому ринку допомогла Antonio Biaggi зайняти нішу гідного гравця fashion-індустрії, завоювати авторитет і зміцнити довіру до торгової марки серед споживачів. Враховуючи ці факти, компанія Antonio Biaggi розробила зручну і вигідну програму франчайзингу, яка не вимагає від франчазі особливого досвіду чи навичок ведення бізнесу. Єдина вимога до партнера - це повна довіра і бажання заробляти.

— Відкривати магазини в невеликих містах складніше чи простіше?

За час присутності бренду Antonio Biaggi в Україні було відкрито близько 30-ти монобрендових магазинів. Процедура оформлення та відкриття магазину відпрацьована до дрібниць. Тому бізнес під ТМ Antonio Biaggi цілком реально почати через 2-3 місяці після підписання договору, не залежно від місця розташування. Навіть враховуючи сьогоднішню ситуацію в країні, попит на франшизу Antonio Biaggi не зменшується. Специфіка роботи в маленьких містах відрізняється тільки в каналах комунікацій і просування бренду.

— У якій мірі необхідно контролювати роботу франчайзі? Чи виникають конфлікти?

Контроль з боку франчазера не просто необхідний, а й життєво важливий. У контексті співпраці з Antonio Biaggi, контроль передбачає собою не просто систему управління, а систему оптимізації, оперативного реагування на зміни ринкового середовища з подальшими коректуваннями та рекомендаціями. Успіх франчазі - це успіх франчазера. Тому важливо налагодити партнерську роботу, вигідну всім сторонам бізнес-процесів. У даній ситуації конфлікти виключені, тому що партнерство має на увазі досягнення одних і тих же цілей.


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти