Про особливості функціонування взуттєвого ринку ділиться Тетяна Ясиновська, начальник оптового відділу компанії Antonio Biaggi
— Тетяна, до чого повинен бути готовим майбутній франчайзі, який обрав взуттєву галузь?
— Мінімальні ризики, у тому числі й фінансові - головна перевага «готового» бізнесу. У даний час спостерігається тенденція інвестувати в бізнес з отриманням прибутку в короткостроковій перспективі при мінімальних ризиках. На даний момент взуттєвий ринок в Україні - складна, але дуже перспективна галузь. Саме здорова конкуренція на взуттєвому ринку допомогла Antonio Biaggi зайняти нішу гідного гравця fashion-індустрії, завоювати авторитет і зміцнити довіру до торгової марки серед споживачів. Враховуючи ці факти, компанія Antonio Biaggi розробила зручну і вигідну програму франчайзингу, яка не вимагає від франчазі особливого досвіду чи навичок ведення бізнесу. Єдина вимога до партнера - це повна довіра і бажання заробляти.
— Відкривати магазини в невеликих містах складніше чи простіше?
— За час присутності бренду Antonio Biaggi в Україні було відкрито близько 30-ти монобрендових магазинів. Процедура оформлення та відкриття магазину відпрацьована до дрібниць. Тому бізнес під ТМ Antonio Biaggi цілком реально почати через 2-3 місяці після підписання договору, не залежно від місця розташування. Навіть враховуючи сьогоднішню ситуацію в країні, попит на франшизу Antonio Biaggi не зменшується. Специфіка роботи в маленьких містах відрізняється тільки в каналах комунікацій і просування бренду.
— У якій мірі необхідно контролювати роботу франчайзі? Чи виникають конфлікти?
— Контроль з боку франчазера не просто необхідний, а й життєво важливий. У контексті співпраці з Antonio Biaggi, контроль передбачає собою не просто систему управління, а систему оптимізації, оперативного реагування на зміни ринкового середовища з подальшими коректуваннями та рекомендаціями. Успіх франчазі - це успіх франчазера. Тому важливо налагодити партнерську роботу, вигідну всім сторонам бізнес-процесів. У даній ситуації конфлікти виключені, тому що партнерство має на увазі досягнення одних і тих же цілей.
читати статті

Український франчайзер виробляє 5 основних та 10 під-колекцій стильного одягу на рік та розвиває мережу по франчайзингу
Віталій Мякінін розповідає про зміни та перспективи даного сегменту
Польська група Esotiq & Henderson відкрила в Україні 18 франчайзингових магазинів під брендами Esotiq та Femestage. Більшу частину - за останній рік.
Дітей можна одягнути стильно вдвічі дешевше, - переконaний український франчайзер ПАРА SOLO.
Компанія відкрила перший франчайзинговий магазин
найчайтіше читане

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію
Франчайзинговий договір є основою, на якій будуються стосунки між франчайзером та франчайзі
Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
В'язані речі це стильно
Я з вами згоден вязані речі це новий підхід до моди в Україні 2024 так як такий вид одягу повертає...
Де можна купити якісне взуття недорого?
Зверніть увагу на магазин брендового одягу тавзуття ОднаТака - https://www.odnataka.com.ua/ Там є вишукані...
Де можна купити якісне взуття недорого?
Привіт, я постійно купую взуття для своєї родини на https://koalabi.com.ua/. Є вибір на всі сезони, якість...
В'язані речі це стильно
В'язані речі - це унікум в світі моди. Незважаючи на те, що носити такі речі почали дуже давно,...
Де можна купити якісне взуття недорого?
Рекомендую www.butyjana.com.ua
Як відкрити магазин одягу
Стаття написана для ідеальних умов. Але з падінням купівельної спроможності покупців не все так...
Где качественная одежда на 50% дешевле?
Однозначно интернет-магазины. Даже в наших отечественных можно купить дешевле, чем тот же брнед,...
Где качественная одежда на 50% дешевле?
на алиаэкспресс