Про загальну ситуацію туристичної галузі в Україні, та про її перспективи, а також відмінність туристичних компаній, які розвивають франчайзингові мережі, нам розповіла керівник франчайзингового департаменту Travel Professional Agency, Олена Бакало.
— Як Ви оцінюєте попит на послуги туристичних агентств сьогодні?
— Після спаду, викликаного відомими всім нам подіями, спостерігається однозначне відновлення динаміки туристичної галузі. Тому можна говорити про те, що обсяг ринку сьогодні (після виборів) поступово повертається на рівень минулого року: з огляду на те, що раннього бронювання в цьому році практично не було, зараз туристи стали активно надолужувати згаяне.
— Що потрібно для подальшого розвитку туристичної галузі? Яку роль відіграє франчайзинг?
— Що потрібно? Насамперед туристи, вірніше їх підхід до відпочинку. Підтвердження цьому - численні дослідження, що проводяться в розвинених країнах «британськими вченими», які говорять про пряму залежність продуктивності людини від її якісного відпочинку не менше двох разів на рік. Відповідно, чим частіше наші туристи відпочиватимуть, тим швидше виростуть їхні вимоги і до якості відпочинку, і до якості надаваних на туристичному ринку послуг. Поки ж, зважаючи на економічну ситуацію, а ще більше через звички економити на собі і відкладати гроші в кубушку, цей світовий тренд тільки починає розвиватися.
Другий значимий фактор розвитку - це, звичайно ж, постійне підвищення стандартів роботи з туристами. Тут, якраз і доречно говорити про франчайзинг, як про рушійну силу. Саме компанії, що розвивають франчайзингові мережі, масштабно впроваджують високі стандарти якості роботи з кінцевим споживачем для своїх франчайзі.
При цьому, природно, перший не може існувати без другого і навпаки, тобто можна говорити про те, що тут ми маємо справу з класичною дуальністю.
— Які прогнози Ви можете дати на цей рік?
— Фінансовий обсяг ринку однозначно вийде на рівень 2013 року. Можна навіть прогнозувати зростання. Перший фактор, що впливає на це - зростаючий курс долара: навіть незважаючи на те, що потік туристів зменшився, загальна сума витрат на відпочинок не зміниться. Другий - звичайно ж Крим: у зв'язку із закриттям цього (прямо скажемо, невиправдано дорогого і далеко небездоганного) напрямку, багато жителів нашої країни переорієнтувалися на зарубіжний туризм. Та ж Болгарія в цьому році, я впевнена, відчує на собі весь вплив «від'єднання» півострова. І, думаю, навіть після повернення Криму, ця тенденція збережеться і українці будуть продовжувати їздити за кордон.
читати статті
Головна мета ДІЛА – зробити якісну діагностику доступною та зручною для клієнтів та лікарів по всій країні.
Наскільки легко відкрити салон краси в Польші? Міфи та реальність.
Як пройшло святкування нового лабораторного офісу CSD та скільки ще об'єктів готують до відкриття?
Олександр Дудін, директор та співвласник лабораторії CSD, розповів у відео-інтерв’ю про медичні послуги та розвиток української медицини.
Чому SoBeauty вирішили розвиватися по франчайзингу? Які умови франшизи та в чому її переваги?
найчайтіше читане
Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
Джоббінг чи власна автомобільна заправка?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності
Шаблон листа, який допоможе попросити про знижку чи припинення оплати оренди
популярне на форумі
Франчайзинг в туризме
цілком згідна
Сеть Агентств Горящих Путевок растет, несмотря на кризис
Добрый день. Незнаю к кому обратится. Нужна помощь. Хочу чтоб об этом узнала вся страна. В...
Подешевеет ли Турция для украинцев?
Вряд ли у нас вообще что-нибудь подешевеет
Франчайзинг в туризме
найбільший ризик - банкрутство франчазера, а також погана організація, навчання і тд.
Франчайзинг в туризме
Насколь интересен франчайзинг в туризме? Какие существуют опасения?