Співробітництво з Join UP! в яскравих фарбах
Людям завжди цікаві нові враження, тому туризм - затребуваний вид бізнесу. Але як бути: краще відкрити агентство самостійно чи варто купити франшизу вже відомого туроператора? І що необхідно врахувати при відкритті бізнесу? Про це розповість нам франчайзі компанії Join UP!, Надія Черняк.
– Надіє, що сьогодні являє собою туристичний франчайзинг? Як він розвивається?
– На мій погляд, туристичний франчайзинг в Україні сьогодні ще не зовсім зрілий, але вже цілком сформований. Це вже не хаотичні рухи на туристичному ринку, а усвідомлені дії мереж туристичних агентств, завдяки яким туристичний ринок має певний вигляд, структуру, стандарти роботи і якість обслуговування.
-Розкажіть, будь-ласка, про відкриття, перші враження?
– Ми з компанією Join UP! знайомі дуже давно, практично з самого початку існування нашої компанії, тому без вагань приєдналися до мережі на початку її заснування. Як відомо, будь-яке починання пов'язане з певними складнощами. Були вони і в нас. В основному питання ефективної роботи в складі мережі стосувалися організації рекламних кампаній, позиціонування агентств мережі на ринку, стандарти роботи з клієнтами, оформлення офісу. Але з кожним роком спостерігається розвиток, поліпшення якості роботи мережі. З часом ми на стільки зріднилися, що відчуваємо себе вже однією сім'єю, і не уявляємо існування без нашого партнера. Мені здається, що найважливіше, це відношення, підтримка один одного, відкритість. Нас завжди вислухають, підуть назустріч. У майбутньому бачимо співпрацю у самих веселкових фарбах, не дивлячись на непрості часи. І для цього є всі передумови: відділи розвитку мережі та маркетингу компанії Join UP! сьогодні, як ніколи, сильні і націлені на якісну роботу, а співробітники - професіонали туристичного бізнесу, майстри своєї справи, завжди оперативно реагують на запити, консультують з усіх питань, що виникають у нас в ході роботи.
– З якими труднощами Ви зіткнулися, що порекомендуєте майбутньому франчайзі?
– Насамперед, це люди, що працюють в компанії. Саме від них безпосередньо залежить результативність агентства. При цьому недостатньо, щоб співробітник володів потрібною інформацією. Важливо вміння грамотно спілкуватися, вирішувати конфліктні ситуації, ну і, звичайно ж, залучати клієнтів вже на етапі телефонної розмови. Дуже важливо місце розташування агентства по відношенню до агентствам мережі і конкурентам, а також по зручності для клієнта.
–Чому Ваш франчайзинг розпочався з туристичного бізнесу? Чому Ви зупинили свій вибір на Join UP?
– Наші співробітники, і я особисто давно працюємо в туризмі. Туризм - частина нашого життя, тому з родом діяльності питань не виникало. Чому саме мережа Join UP? На момент приєднання вони були невеликі, але дуже перспективні. До того ж ми були особисто знайомі з співробітниками компанії та її керівництвом. Компетентність, порядність і націленість на результат - це те, що допомогло зробити вибір.
– У чому на Ваш погляд перевага роботи в туристичному бізнесі за франшизою від самостійного відкриття?
– Туристичний франчайзинг сьогодні - це єдиний шанс вижити на ринку починаючому агентству. Також це оптимальний варіант для невеликих і середніх агентств, які давно працюють в туризмі, але при цьому хочуть відчувати стабільність і підтримку центрального офісу мережі агентств. У більшості випадків франчайзингове агентство має можливість більше заробляти, так як винагороду операторів великим мережам на порядок вище, ніж для роздрібного дрібного продавця турів. В очах туристів туристичний франчайзинг підвищує надійність агентства, його привабливість у вигляді різних пропозицій, наявності різних цінових переваг та акційних пропозицій.
– Які Ваші плани на майбутнє, чи готові відкривати ще відділення?
– На сьогоднішній день відкривати додаткові офіси не плануємо, враховуючи невизначену ситуацію в країні і об'єктивне падіння попиту на туристичні послуги в цілому. Але розширення є в планах на майбутнє.
читати статті
В Україні йде активна підготовка до 11-ї спеціалізованої виставки «Франчайзинг 2015»
Час купувати франшизи на виставці «Франчайзинг 2015»
Компанія вийшла на новий рівень розвитку і подвоїла всі свої плани та цілі
За літо мережа турагентств збільшилась на 25%
Про нові напрями та вплив міжнародної ситуації на ринок туризму розповідає керівник групи розвитку франчайзингу Join UP! Костянтин Куліда.
найчайтіше читане
Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію
Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Джоббінг чи власна автомобільна заправка?
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
популярне на форумі
Франчайзинг в туризме
цілком згідна
Сеть Агентств Горящих Путевок растет, несмотря на кризис
Добрый день. Незнаю к кому обратится. Нужна помощь. Хочу чтоб об этом узнала вся страна. В...
Подешевеет ли Турция для украинцев?
Вряд ли у нас вообще что-нибудь подешевеет
Франчайзинг в туризме
найбільший ризик - банкрутство франчазера, а також погана організація, навчання і тд.
Франчайзинг в туризме
Насколь интересен франчайзинг в туризме? Какие существуют опасения?