Субота
18.01.2014
Мережа магазинів «Весна» продовжує активно розвиватися і радує модниць новими моделями.
 

«Весна» користується популярністю серед вітчизняних покупців, і відкриття нових точок на території України яскраве тому підтвердження. Так, в 2013 році нові точки з'явилися в Києві, Вінниці, Бучі, Миколаєві, Херсоні та Кременчуці. «Вже є попередні домовленості з франчайзі в Одесі та Харкові, - розповіла директор торгівельної мережі "ВЕСНА" Тетяна Рогатюк. - Ми завжди відкриті та готові до співпраці за франчайзинговою схемою. На даний момент ми націлені на розвиток мережі та виробництва».

Кожні два тижні в магазинах відбувається оновлення товару. З цього приводу хочеться згадати маркетингову теорію: «попит народжує пропозицію». А запропонувати «Весна » може широкий асортимент якісного товару. Це можливо завдяки власній фабриці, де працівники ретельно трудяться над створенням нових «смачних» образів.

За словами Тетяни, хітом продажів є діловий стиль і елегантні сукні, які підкреслюють жіночність і легкість кожної покупниці.

Зараз мережа магазинів «Весна» налічує 8 власних точок і 2 франчайзингові.


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Як відкрити суши-бар. Бізнес-план /18.11.2011

Наскільки прибутковим є бізнес ресторану японської кухні?