Ні для кого не є секретом, що натуральні та екологічні продукти харчування користуються великою популярністю серед покупців. Тому ТМ "Еко-лавка" вирішила вийти за межі столиці та відкрити філії в інших містах України. Так, вже в кінці 2013 року в Дніпропетровську почали свою роботу дві нові торгові точки.
«У 2014 році ми плануємо продати франчайзингові договори в таких містах-мільйонниках, як Одеса, Харків і Львів. Наша продукція розрахована на середній клас, і в подібних містах вона буде найбільш затребувана», - зазначає директор з розвитку компанії "I -Eco" Олександр Петренко.
Різноманітність товару збільшується регулярно. Напівфабрикати, торти, різноманітні кондитерські вишукування - далеко не повний перелік новинок цього року. Також у магазинах можна придбати якісну косметику для жінок, яка зберігається виключно в холодильниках.
Магазини «Еко-лавка» почали впроваджувати напрямок швидкої їжі.
«Зараз ми знаходимося в процесі розробки нового формату магазину - 100 м2. Нагадаю, що раніше площа приміщення становила від 14 до 40 м2. Це дасть можливість представити велику кількість товару», - коментує Олександр Петренко.
читати статті
Відтепер жителі Цумані можуть придбати усе необхідне у новому сучасному супермаркеті «Наш Край».
Нещодавно мережа супермаркетів SPAR відкрила дві нові торгові точки.
Чому франчайзинг "Наш Край" — це вигідний вибір для тих, хто мріє власного бізнесу в сфері продуктового рітейлу.
Мережа супермаркетів SPAR в Україні взяла на себе завдання розвитку та підтримки малих та середніх виробників, і результати їхнього проєкту насправді вражають.
Франшиза супермаркету "Наш Край" надає підприємцям можливість вести власний бізнес з мінімальними початковими витратами та ризиками.
найчайтіше читане
В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу
Тест на підприємництво
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію
В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності
популярне на форумі
Летнее
Лето вот вот уже близко, а купальники надо покупать заранее. Уже подготовились? Если не успели -...
Rozetka йде в доставку їжі
Не забудьте на островок взять пляжную одежду - https://mathilda.com.ua/kupalniki/plyagnaya-odegda/ В ней вы на острове...
Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план
Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг
Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...
DeSheli - осторожно, мошенники!
У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....
DeSheli - осторожно, мошенники!
09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена встретила любезно, провела первый...
DeSheli - осторожно, мошенники!
Не слушайте откровенно негативные отзывы! Это все недоброжелатели. Убедилась на собственном...
Эко-лавка ищет партнеров
Добрый день, Тамара! Всю информацию о данной франшизе Вы можете увидеть на нашем портале в...