Ні для кого не є секретом, що натуральні та екологічні продукти харчування користуються великою популярністю серед покупців. Тому ТМ "Еко-лавка" вирішила вийти за межі столиці та відкрити філії в інших містах України. Так, вже в кінці 2013 року в Дніпропетровську почали свою роботу дві нові торгові точки.
«У 2014 році ми плануємо продати франчайзингові договори в таких містах-мільйонниках, як Одеса, Харків і Львів. Наша продукція розрахована на середній клас, і в подібних містах вона буде найбільш затребувана», - зазначає директор з розвитку компанії "I -Eco" Олександр Петренко.
Різноманітність товару збільшується регулярно. Напівфабрикати, торти, різноманітні кондитерські вишукування - далеко не повний перелік новинок цього року. Також у магазинах можна придбати якісну косметику для жінок, яка зберігається виключно в холодильниках.
Магазини «Еко-лавка» почали впроваджувати напрямок швидкої їжі.
«Зараз ми знаходимося в процесі розробки нового формату магазину - 100 м2. Нагадаю, що раніше площа приміщення становила від 14 до 40 м2. Це дасть можливість представити велику кількість товару», - коментує Олександр Петренко.
читати статті

Компанія націлена покрити Україну та вийти на міжнародний ринок
Відкрито партнерський об’єкт у Львові, а в найближчих планах мережі відкриття у Вінниці та Харкові
У планах мережі протягом року покрити усі найбільші міста України
Час купувати франшизи на виставці «Франчайзинг 2015»
Мережа магазинів “Еко-Лавка” дослідила польський ринок та поділилась цікавими висновками.
найчайтіше читане

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва
Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти
популярне на форумі
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг
Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...
Эко-лавка ищет партнеров
Добрый день, Тамара! Всю информацию о данной франшизе Вы можете увидеть на нашем портале в...
Эко-лавка ищет партнеров
Меня очень заинтересовал этот вид бизнеса. Хотела бы больше и подробнее узнать о нем.