Українська франшиза в Європі

Понеділок
23.12.2013
Про європейський інтерес до української франшизи розповідає керівник проекту «Из деревни!» Володимир Дем’яненко.
 

При тому, що в нашій країні поняття франчайзингу з'явилося пізніше, ніж у Європі, приємно усвідомлювати, що вітчизняна франшиза користується попитом у закордонних партнерів. Розкажіть про свій сегмент бізнесу. Чому європейці цікавляться Вашою франшизою?
У Європі, мабуть, анітрохи не гірше розвинені IT-технології. Наша ж перевага полягає в тому, що ми пропонуємо не просто розробку інтернет-магазину свіжих і якісних продуктів, а комплексну бізнес-модель. Онлайн сервіс - лише вершина айсбергу, а міцним фундаментом франшизи «Из деревни!» є потужна система, яка контролює всі фінансові активи, комунікацію з постачальниками і клієнтами, логістичну складову. Ми пишаємося власним проектом як грамотно розробленим продуктом, з урахуванням найменших деталей. І постійно вдосконалюємо модель, виходячи з нових потреб партнерів і специфіки ринку кожної країни.

Ви активно розвиваєте бізнес в Росії. Нещодавно побували на одному з найбільших ділових майданчиків Євразії - російській виставці BUYBRAND Expo. Які результати?

Результатом став інтерес до нашої франшизи, проявлений потенційними партнерами з різних міст Росії. Сьогодні на різних стадіях переговорів знаходиться співпраця з франчайзі з Санкт-Петербурга, Ростова, Уфи. Московські партнери також виявляли бажання купити франшизу, проте на сьогоднішній день переговори успіхом не увінчалися. Отож, ми готові до співпраці з новими франчайзі з російської столиці.

Ваша франшиза передбачає відкриття лише одного відділення в певному регіоні?

Найчастіше - так. Специфіка нашого бізнесу передбачає роботу з групою постачальників з одного регіону, а також обслуговування клієнтів у ньому. Прорахована схема рентабельності вказує на те, що кілька точок в одній локації будуть працювати в півсили.

Які терміни окупності Ви закладаєте у франшизу «Из деревни!»?

Вихід на покриття поточних витрат складає в середньому від 3 місяців до півроку. В Казахстані, наприклад, вдалося показати результат за мінімальні строки. Вони відкрилися наприкінці серпня, а в листопаді вже вийшли в нуль. Що стосується повернення вкладених коштів і прибутку на інвестиції, тут все залежить від розміру першочергової суми. У середньому ж бізнес окуповується в районі одного-двох років.

На Ваш погляд, в яких країнах співпраця по франчайзингу сьогодні більш розвинена?

Про Європу говорити не буду, тому що нашою франшизою там тільки-но зацікавилися, тобто це початкова стадія співпраці, знайомство. А якщо порівнювати, наприклад, сусідів - Росію та Україну - у першій франчайзинг розвинений дещо більшою мірою. Ми брали участь у кількох українських і російських виставках. Рівень питань людей, що цікавляться нашою франшизою, відрізняється.

Як Ви вийшли на Казахстан?

Вони на нас вийшли. До того ж, співпраця налагодилася в найкоротші терміни. Казахські партнери - дивовижні люди. Вони не люблять тривалих переговорів і міркувань «на тему». Все швидко, чітко і конкретно. Після того, як франчайзі вийшли з нами на зв'язок, вже за 3 дні наша делегація була у Казахстані, угода була підписана одразу ж. На сьогоднішній день казахське відділення «Из деревни!» - найбільш розвинуте порівняно з іншими точками.

Ваші плани на майбутній рік?

У франчайзингу нам цікавий розвиток одразу в декількох напрямках: Росія, Білорусь, а також країни Західної Європи. Франшизою цікавляться Польща, Чехія, Угорщина. Ми готові до співпраці.


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва