Українська франшиза в Європі

Понеділок
23.12.2013
Про європейський інтерес до української франшизи розповідає керівник проекту «Из деревни!» Володимир Дем’яненко.
 

При тому, що в нашій країні поняття франчайзингу з'явилося пізніше, ніж у Європі, приємно усвідомлювати, що вітчизняна франшиза користується попитом у закордонних партнерів. Розкажіть про свій сегмент бізнесу. Чому європейці цікавляться Вашою франшизою?
У Європі, мабуть, анітрохи не гірше розвинені IT-технології. Наша ж перевага полягає в тому, що ми пропонуємо не просто розробку інтернет-магазину свіжих і якісних продуктів, а комплексну бізнес-модель. Онлайн сервіс - лише вершина айсбергу, а міцним фундаментом франшизи «Из деревни!» є потужна система, яка контролює всі фінансові активи, комунікацію з постачальниками і клієнтами, логістичну складову. Ми пишаємося власним проектом як грамотно розробленим продуктом, з урахуванням найменших деталей. І постійно вдосконалюємо модель, виходячи з нових потреб партнерів і специфіки ринку кожної країни.

Ви активно розвиваєте бізнес в Росії. Нещодавно побували на одному з найбільших ділових майданчиків Євразії - російській виставці BUYBRAND Expo. Які результати?

Результатом став інтерес до нашої франшизи, проявлений потенційними партнерами з різних міст Росії. Сьогодні на різних стадіях переговорів знаходиться співпраця з франчайзі з Санкт-Петербурга, Ростова, Уфи. Московські партнери також виявляли бажання купити франшизу, проте на сьогоднішній день переговори успіхом не увінчалися. Отож, ми готові до співпраці з новими франчайзі з російської столиці.

Ваша франшиза передбачає відкриття лише одного відділення в певному регіоні?

Найчастіше - так. Специфіка нашого бізнесу передбачає роботу з групою постачальників з одного регіону, а також обслуговування клієнтів у ньому. Прорахована схема рентабельності вказує на те, що кілька точок в одній локації будуть працювати в півсили.

Які терміни окупності Ви закладаєте у франшизу «Из деревни!»?

Вихід на покриття поточних витрат складає в середньому від 3 місяців до півроку. В Казахстані, наприклад, вдалося показати результат за мінімальні строки. Вони відкрилися наприкінці серпня, а в листопаді вже вийшли в нуль. Що стосується повернення вкладених коштів і прибутку на інвестиції, тут все залежить від розміру першочергової суми. У середньому ж бізнес окуповується в районі одного-двох років.

На Ваш погляд, в яких країнах співпраця по франчайзингу сьогодні більш розвинена?

Про Європу говорити не буду, тому що нашою франшизою там тільки-но зацікавилися, тобто це початкова стадія співпраці, знайомство. А якщо порівнювати, наприклад, сусідів - Росію та Україну - у першій франчайзинг розвинений дещо більшою мірою. Ми брали участь у кількох українських і російських виставках. Рівень питань людей, що цікавляться нашою франшизою, відрізняється.

Як Ви вийшли на Казахстан?

Вони на нас вийшли. До того ж, співпраця налагодилася в найкоротші терміни. Казахські партнери - дивовижні люди. Вони не люблять тривалих переговорів і міркувань «на тему». Все швидко, чітко і конкретно. Після того, як франчайзі вийшли з нами на зв'язок, вже за 3 дні наша делегація була у Казахстані, угода була підписана одразу ж. На сьогоднішній день казахське відділення «Из деревни!» - найбільш розвинуте порівняно з іншими точками.

Ваші плани на майбутній рік?

У франчайзингу нам цікавий розвиток одразу в декількох напрямках: Росія, Білорусь, а також країни Західної Європи. Франшизою цікавляться Польща, Чехія, Угорщина. Ми готові до співпраці.


найчайтіше читане

Як написати лист про зниження вартості оренди? /28.03.2020

Шаблон листа, який допоможе попросити про знижку чи припинення оплати оренди

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

популярне на форумі

Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план

Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...

1 коментар
остання 17.12.2018
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг

Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...

1 коментар
остання 10.10.2016
DeSheli - осторожно, мошенники!

У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....

22 коментар
остання 17.08.2016
DeSheli - осторожно, мошенники!

09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена  встретила любезно, провела первый...

22 коментар
остання 09.07.2015
DeSheli - осторожно, мошенники!

Не слушайте откровенно негативные отзывы! Это все недоброжелатели. Убедилась на собственном...

22 коментар
остання 30.04.2015
Эко-лавка ищет партнеров

Добрый день, Тамара! Всю информацию о данной франшизе Вы можете увидеть на нашем портале в...

2 коментар
остання 23.12.2014
Эко-лавка ищет партнеров

Меня очень заинтересовал этот вид бизнеса. Хотела бы больше и подробнее узнать о нем.

2 коментар
остання 11.12.2014
DeSheli - осторожно, мошенники!

        Читала отзывы на многих сайтах. Удивляет мнение людей, которые пишут про кредиты и  чуть ли...

22 коментар
остання 27.01.2014