При тому, що в нашій країні поняття франчайзингу з'явилося пізніше, ніж у Європі, приємно усвідомлювати, що вітчизняна франшиза користується попитом у закордонних партнерів. Розкажіть про свій сегмент бізнесу. Чому європейці цікавляться Вашою франшизою?
У Європі, мабуть, анітрохи не гірше розвинені IT-технології. Наша ж перевага полягає в тому, що ми пропонуємо не просто розробку інтернет-магазину свіжих і якісних продуктів, а комплексну бізнес-модель. Онлайн сервіс - лише вершина айсбергу, а міцним фундаментом франшизи «Из деревни!» є потужна система, яка контролює всі фінансові активи, комунікацію з постачальниками і клієнтами, логістичну складову. Ми пишаємося власним проектом як грамотно розробленим продуктом, з урахуванням найменших деталей. І постійно вдосконалюємо модель, виходячи з нових потреб партнерів і специфіки ринку кожної країни.
Ви активно розвиваєте бізнес в Росії. Нещодавно побували на одному з найбільших ділових майданчиків Євразії - російській виставці BUYBRAND Expo. Які результати?
Результатом став інтерес до нашої франшизи, проявлений потенційними партнерами з різних міст Росії. Сьогодні на різних стадіях переговорів знаходиться співпраця з франчайзі з Санкт-Петербурга, Ростова, Уфи. Московські партнери також виявляли бажання купити франшизу, проте на сьогоднішній день переговори успіхом не увінчалися. Отож, ми готові до співпраці з новими франчайзі з російської столиці.

Ваша франшиза передбачає відкриття лише одного відділення в певному регіоні?
Найчастіше - так. Специфіка нашого бізнесу передбачає роботу з групою постачальників з одного регіону, а також обслуговування клієнтів у ньому. Прорахована схема рентабельності вказує на те, що кілька точок в одній локації будуть працювати в півсили.Які терміни окупності Ви закладаєте у франшизу «Из деревни!»?
Вихід на покриття поточних витрат складає в середньому від 3 місяців до півроку. В Казахстані, наприклад, вдалося показати результат за мінімальні строки. Вони відкрилися наприкінці серпня, а в листопаді вже вийшли в нуль. Що стосується повернення вкладених коштів і прибутку на інвестиції, тут все залежить від розміру першочергової суми. У середньому ж бізнес окуповується в районі одного-двох років.На Ваш погляд, в яких країнах співпраця по франчайзингу сьогодні більш розвинена?
Про Європу говорити не буду, тому що нашою франшизою там тільки-но зацікавилися, тобто це початкова стадія співпраці, знайомство. А якщо порівнювати, наприклад, сусідів - Росію та Україну - у першій франчайзинг розвинений дещо більшою мірою. Ми брали участь у кількох українських і російських виставках. Рівень питань людей, що цікавляться нашою франшизою, відрізняється.
Як Ви вийшли на Казахстан?
Вони на нас вийшли. До того ж, співпраця налагодилася в найкоротші терміни. Казахські партнери - дивовижні люди. Вони не люблять тривалих переговорів і міркувань «на тему». Все швидко, чітко і конкретно. Після того, як франчайзі вийшли з нами на зв'язок, вже за 3 дні наша делегація була у Казахстані, угода була підписана одразу ж. На сьогоднішній день казахське відділення «Из деревни!» - найбільш розвинуте порівняно з іншими точками.Ваші плани на майбутній рік?
У франчайзингу нам цікавий розвиток одразу в декількох напрямках: Росія, Білорусь, а також країни Західної Європи. Франшизою цікавляться Польща, Чехія, Угорщина. Ми готові до співпраці.читати статті

На сайті Rozetka.ua виходитимуть історії про представників малого бізнесу.
Знизилися обороти навіть у рітейлерів, до яких стоять черги з моменту оголошення карантину
Різниця між закладом громадського харчування та продуктовим магазином. Коментар юриста
Мережа відкриває першу франчайзингову точку в Києві
Перший франчайзинговий магазин відкрився в ТЦ «Метрополіс». У фокусі власників: розвиток франчайзингової мережі.
найчайтіше читане

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Наскільки прибутковим є бізнес ресторану японської кухні?
Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію
популярне на форумі
Летнее
Лето вот вот уже близко, а купальники надо покупать заранее. Уже подготовились? Если не успели -...
Rozetka йде в доставку їжі
Не забудьте на островок взять пляжную одежду - https://mathilda.com.ua/kupalniki/plyagnaya-odegda/ В ней вы на острове...
Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план
Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг
Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...
DeSheli - осторожно, мошенники!
У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....
DeSheli - осторожно, мошенники!
09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена встретила любезно, провела первый...
DeSheli - осторожно, мошенники!
Не слушайте откровенно негативные отзывы! Это все недоброжелатели. Убедилась на собственном...
Эко-лавка ищет партнеров
Добрый день, Тамара! Всю информацию о данной франшизе Вы можете увидеть на нашем портале в...