Понеділок
19.08.2013
“Кількість рекламодавців зростатиме пропорційно до кількості моніторів для відеореклами у транспорті”, - стверджує керівник “Медіа-Світ Україна” Дмитро Іщук
 

Яку частку ринку відеореклами займає на сьогодні відеореклама на моніторах у громадському транспорті? Коли відбулася активізація цього рекламного сегменту?
На даному етапі цей сегмент займає не більше 30% всього ринку Indoor-відеореклами. Однак, протягом останнього року його розвиток почав активно набирати обертів. Справа в тому, що спочатку моніторів було небагато, тому національні рекламодавці вагалися йти на співпрацю. Тепер, коли ми значно розширили свою мережу, і відеореклама на моніторах у громадському транспорті з'явилася в багатьох українських містах, побільшало й рекламодавців. На мою думку, така тенденція продовжуватиметься й надалі.

Які товари та послуги найбільш ефективно промувати через подібні рекламні носії?

Почнемо з того, яка реклама буде неефективною. Безумовно, мова йде про товари класу luxury: дорогі автомобілі, коштовності тощо. Наш носій має постійний контакт з широким колом споживачів, а тому повинен застосовуватися для товарів та послуг низької та середньої цінової категорії: починаючи з фінансових банківських послуг, і закінчуючи промисловими та продуктовими товарами. Також дуже дієвою є реклама про знижки та акції рекламодавців.

Які ваші прогнози щодо подальшого розвитку ринку відеореклами на моніторах у громадському транспорті?

Якщо говорити про розвиток мережі, то я думаю, що до кінця наступного року ми охопимо всі великі міста країни. Якщо ж мова йде про рекламодавців, то ті, з огляду на останні прийняті закони про обмеження зовнішньої реклами та реклами на транспорті, все частіше звертаються до альтернативних видів реклами. А ми в свою чергу пропонуємо їм ефективний носій з доступним бюджетом. Отже, кількість рекламодавців зростатиме пропорційно до кількості моніторів.


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти