Торговий Дім "Жива" повністю готовий до нового сезону. Завтра, 15 серпня, з усіх магазинів мережі зникнуть речі зі старої колекції, звільнивши місце для нової. Як завжди, у колекції буде 150 моделей одягу, які представлятимуть різні модні течії, дизайни, кольори та тканини.
"Ми продовжуємо дотримуватися колишньої політики. Одяг ТМ JHIVA розрахований на ділових жінок віком від 30 років та чудово підходить для роботи в офісі, банку тощо, - розповідає Єлизавета Алфйорова, директор Торгового Дому "Жива". - В цьому сезоні, як і в попередньому, модні тенденції будуть доволі демократичними. Однак, серед найбільш яскравих моментів варто відзначити повернення класичної шотландської клітинки. Провідні модельєри світу звернулися зараз до цієї тенденції. Наші покупці також отримають можливість приєднатися до світового тренду".
В ТД "Жива" відзначають, що цьогорічний сезон продажу видався доволі динамічним та, навіть, успішнішим за попередній. "Наша марка стала більш впізнаваною, а покупці - активнішими, - стверджує Єлизавета Алфйорова. - При цьому, варто зазначити, що обидва канали продажів, інтернет-магазин та стаціонарні точки, користуються однаковою популярністю. Наше покоління усвідомило, що здійснювати покупки в інтернеті - дуже зручно. Адже такий спосіб купівлі речей надає вам можливість користуватися всіма правами споживача: одяг можна приміряти та повернути, якщо не підходить. Водночас, ви заощаджуєте свій час та отримуєте речі з доставкою додому або в офіс".
Зараз мережа магазинів ТД "Жива" налічує 12 франчайзингових та 3 власні точки. Торговий Дім "Жива" виробляє модний жіночий одяг в широкому асортименті. Підприємство має в цьому 20-ти річний досвід. Перший магазин під брендом JHIVA був відкритий у травні 2008 року у Львові. З тих пір компанія активно розвиває франчайзингову мережу і відкриває також власні магазини.
читати статті

Український франчайзер виробляє 5 основних та 10 під-колекцій стильного одягу на рік та розвиває мережу по франчайзингу
Віталій Мякінін розповідає про зміни та перспективи даного сегменту
Польська група Esotiq & Henderson відкрила в Україні 18 франчайзингових магазинів під брендами Esotiq та Femestage. Більшу частину - за останній рік.
Дітей можна одягнути стильно вдвічі дешевше, - переконaний український франчайзер ПАРА SOLO.
Компанія відкрила перший франчайзинговий магазин
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
В'язані речі це стильно
Я з вами згоден вязані речі це новий підхід до моди в Україні 2024 так як такий вид одягу повертає...
Де можна купити якісне взуття недорого?
Зверніть увагу на магазин брендового одягу тавзуття ОднаТака - https://www.odnataka.com.ua/ Там є вишукані...
Де можна купити якісне взуття недорого?
Привіт, я постійно купую взуття для своєї родини на https://koalabi.com.ua/. Є вибір на всі сезони, якість...
В'язані речі це стильно
В'язані речі - це унікум в світі моди. Незважаючи на те, що носити такі речі почали дуже давно,...
Де можна купити якісне взуття недорого?
Рекомендую www.butyjana.com.ua
Як відкрити магазин одягу
Стаття написана для ідеальних умов. Але з падінням купівельної спроможності покупців не все так...
Где качественная одежда на 50% дешевле?
Однозначно интернет-магазины. Даже в наших отечественных можно купить дешевле, чем тот же брнед,...
Где качественная одежда на 50% дешевле?
на алиаэкспресс