Stageman розважає в 6 країнах

Понеділок
29.07.2013
Франчайзингова мережа польської компанії розширюється на території Європи, на черзі - Україна
 

Послугами, які надають аніматори Stageman, користуються туристичні агенції, готелі, корпорації та івент-агенції. Компанія постійно розширює територію покриття за рахунок залучення франчайзі з інших країн. В цьому році у Stageman побільшало європейських партнерів. Перспективною для співпраці й надалі залишається Україна.

"За межами Польщі відділення мережі знаходяться також в Австрії, Іспанії, Словаччині, Чеській Республіці, Литві та Угорщині. Також у нас є клієнти в інших країнах, і навіть замовлення за межами континенту: в Єгипті та Китаї, - стверджує Якуб Базек, генеральний директор Stageman Group. - Все більше й більше запитів, які стосуються нашої франчайзингової пропозиції, отримуємо через соціальні медіа".

Головним завданням партнера мережі є залучення клієнтів та набір аніматорів (авт.: аніматор - спеціаліст, діяльність якого спрямована на стимулювання та організацію соціокультурної активності у сфері вільного часу) по мірі надходження замовлень. На початковому етапі функціонування бізнесу діяльність можна провадити самому. Однак з часом франчайзер рекомендує збільшити кількість персоналу до 5-20 осіб.

Для того, щоб отримати ліцензію ТМ STAGEMAN, необхідно володіти інвестиціями в сумі від € 3,5 тис. до € 5 тис. Крім того, щороку франчайзі сплачуватиме роялті у розмірі 5% від річного доходу. Партнер може розраховувати на доступ до ІТ-системи, навчання, маркетингову підтримку та допомогу досвідчених наставників.

Більшість аніматорів в офісах Stageman працює в період з квітня по жовтень (від 3 до 6 місяців). Проте в найближчому майбутньому мережа планує розширити портфель своїх клієнтів, завдяки чому вся команда працюватиме круглорічно.


найчайтіше читане

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується