Послугами, які надають аніматори Stageman, користуються туристичні агенції, готелі, корпорації та івент-агенції. Компанія постійно розширює територію покриття за рахунок залучення франчайзі з інших країн. В цьому році у Stageman побільшало європейських партнерів. Перспективною для співпраці й надалі залишається Україна.
"За межами Польщі відділення мережі знаходяться також в Австрії, Іспанії, Словаччині, Чеській Республіці, Литві та Угорщині. Також у нас є клієнти в інших країнах, і навіть замовлення за межами континенту: в Єгипті та Китаї, - стверджує Якуб Базек, генеральний директор Stageman Group. - Все більше й більше запитів, які стосуються нашої франчайзингової пропозиції, отримуємо через соціальні медіа".
Головним завданням партнера мережі є залучення клієнтів та набір аніматорів (авт.: аніматор - спеціаліст, діяльність якого спрямована на стимулювання та організацію соціокультурної активності у сфері вільного часу) по мірі надходження замовлень. На початковому етапі функціонування бізнесу діяльність можна провадити самому. Однак з часом франчайзер рекомендує збільшити кількість персоналу до 5-20 осіб.
Для того, щоб отримати ліцензію ТМ STAGEMAN, необхідно володіти інвестиціями в сумі від € 3,5 тис. до € 5 тис. Крім того, щороку франчайзі сплачуватиме роялті у розмірі 5% від річного доходу. Партнер може розраховувати на доступ до ІТ-системи, навчання, маркетингову підтримку та допомогу досвідчених наставників.
Більшість аніматорів в офісах Stageman працює в період з квітня по жовтень (від 3 до 6 місяців). Проте в найближчому майбутньому мережа планує розширити портфель своїх клієнтів, завдяки чому вся команда працюватиме круглорічно.
читати статті

Головна мета ДІЛА – зробити якісну діагностику доступною та зручною для клієнтів та лікарів по всій країні.
Наскільки легко відкрити салон краси в Польші? Міфи та реальність.
Як пройшло святкування нового лабораторного офісу CSD та скільки ще об'єктів готують до відкриття?
Олександр Дудін, директор та співвласник лабораторії CSD, розповів у відео-інтерв’ю про медичні послуги та розвиток української медицини.
Чому SoBeauty вирішили розвиватися по франчайзингу? Які умови франшизи та в чому її переваги?
найчайтіше читане

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію
Якщо задумались над питанням «А для чого мені аналітика?», ось декілька метрик, які допоможуть зрозуміти навіщо вам це потрібно.
Завдяки співпраці з фінансовими установами, компанія може надавати своїм франчайзі кошти на відкриття та розвиток бізнесу
Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
Одна з найвідоміших франчайзингових компаній в Україні поділилася своїм досвідом. Докладно розповів директор роздрібної мережі Slanovskiy Руслан Гушила.
популярне на форумі
Франчайзинг в туризме
цілком згідна
Сеть Агентств Горящих Путевок растет, несмотря на кризис
Добрый день. Незнаю к кому обратится. Нужна помощь. Хочу чтоб об этом узнала вся страна. В...
Подешевеет ли Турция для украинцев?
Вряд ли у нас вообще что-нибудь подешевеет
Франчайзинг в туризме
найбільший ризик - банкрутство франчазера, а також погана організація, навчання і тд.
Франчайзинг в туризме
Насколь интересен франчайзинг в туризме? Какие существуют опасения?