Послугами, які надають аніматори Stageman, користуються туристичні агенції, готелі, корпорації та івент-агенції. Компанія постійно розширює територію покриття за рахунок залучення франчайзі з інших країн. В цьому році у Stageman побільшало європейських партнерів. Перспективною для співпраці й надалі залишається Україна.
"За межами Польщі відділення мережі знаходяться також в Австрії, Іспанії, Словаччині, Чеській Республіці, Литві та Угорщині. Також у нас є клієнти в інших країнах, і навіть замовлення за межами континенту: в Єгипті та Китаї, - стверджує Якуб Базек, генеральний директор Stageman Group. - Все більше й більше запитів, які стосуються нашої франчайзингової пропозиції, отримуємо через соціальні медіа".
Головним завданням партнера мережі є залучення клієнтів та набір аніматорів (авт.: аніматор - спеціаліст, діяльність якого спрямована на стимулювання та організацію соціокультурної активності у сфері вільного часу) по мірі надходження замовлень. На початковому етапі функціонування бізнесу діяльність можна провадити самому. Однак з часом франчайзер рекомендує збільшити кількість персоналу до 5-20 осіб.
Для того, щоб отримати ліцензію ТМ STAGEMAN, необхідно володіти інвестиціями в сумі від € 3,5 тис. до € 5 тис. Крім того, щороку франчайзі сплачуватиме роялті у розмірі 5% від річного доходу. Партнер може розраховувати на доступ до ІТ-системи, навчання, маркетингову підтримку та допомогу досвідчених наставників.
Більшість аніматорів в офісах Stageman працює в період з квітня по жовтень (від 3 до 6 місяців). Проте в найближчому майбутньому мережа планує розширити портфель своїх клієнтів, завдяки чому вся команда працюватиме круглорічно.
читати статті

Головна мета ДІЛА – зробити якісну діагностику доступною та зручною для клієнтів та лікарів по всій країні.
Наскільки легко відкрити салон краси в Польші? Міфи та реальність.
Як пройшло святкування нового лабораторного офісу CSD та скільки ще об'єктів готують до відкриття?
Олександр Дудін, директор та співвласник лабораторії CSD, розповів у відео-інтерв’ю про медичні послуги та розвиток української медицини.
Чому SoBeauty вирішили розвиватися по франчайзингу? Які умови франшизи та в чому її переваги?
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Франчайзинг в туризме
цілком згідна
Сеть Агентств Горящих Путевок растет, несмотря на кризис
Добрый день. Незнаю к кому обратится. Нужна помощь. Хочу чтоб об этом узнала вся страна. В...
Подешевеет ли Турция для украинцев?
Вряд ли у нас вообще что-нибудь подешевеет
Франчайзинг в туризме
найбільший ризик - банкрутство франчазера, а також погана організація, навчання і тд.
Франчайзинг в туризме
Насколь интересен франчайзинг в туризме? Какие существуют опасения?