У Медіа-Світ більшає загальнонаціональних партнерів

П'ятниця
05.07.2013
Франчайзер розпочав співпрацю з такими відомими брендами, як Укртелеком, Ельдорадо, Надра Банк та Ліга-Нова
 

Однією з головних особливостей співпраці з франчайзером "Медіа-Світ" є те, що компанія забезпечує своїх партнерів готовою клієнтською базою: рекламодавцями всеукраїнського масштабу. Оскільки клієнти - запорука прибутковості та комфортності ведення бізнесу, франчайзер докладає максимум зусиль для того, щоб їхнє коло постійно розширювалося. "Нещодавно ми розпочали довготривалу співпрацю з такими загальнонаціональними брендами, як Укртелеком, Ельдорадо, Надра Банк та Ліга-Нова", - розповідає Дмитро Іщук, керівник "Медіа-Світ Україна".

Разом з тим розширюється і франчайзингова мережа компанії. "Тепер партнери "Медіа-Світ" працюють також у Ліганську, Горлівці, Артемівську та Ровеньках, - розповідає Дмитро Іщук. - Всього торговельна марка об'єднує 30 партнерів-франчайзі".

"Медіа-Світ" займається організацією трансляції рекламних відеороликів на моніторах власного виробництва в громадському транспорті по всій Україні. Компанія отримала патент на даний вид реклами, а тому єдина має право займатися цим бізнесом на законних підставах. Франчайзер шукає партнерів лише в тих регіонах, де партнерські точки ще не представлені. Тому зараз компанія націлена на активний розвиток в таких містах, як Миколаїв, Севастополь, Кіровоград, Чернігів, Суми, Рівне, Луцьк, Ужгород та Чернівці.