BodyConcept та DepilConcept мають високі позиції на ринку салонів краси. Як розпочиналася історія брендів, і чому ви обрали саме цю сферу діяльності?
Займатися цими бізнесами ми почали вісім років тому, коли помітили брак професіоналізму на ринку салонів краси. Ми вирішили скористатися франчайзинговою схемою, щоб забезпечити однаковою якістю клієнтів з різних куточків світу. Тепер ми - лідери на ринку Португалії, а два роки тому почали розвивати мережу у таких країнах, як Польща, Чеська Республіка, Кабо-Верде, Бразилія, Словаччина та Швейцарія. Надалі маємо намір відкривати заклади і в інших європейських країнах.
BodyConcept та DepilConcept - успішні міжнародні бренди. Що ви думаєте з приводу франчайзингу?
Франчайзинг - це найкраща бізнес-модель, ідеальне партнерство, вигідне як для франчайзера, так і для франчайзі. Для нас, як для франчайзера - тому, що ми можемо зростати швидше. А для людини, яка збирається зайнятися власним бізнесом - тому, що вона отримує готовий рецепт перевіреної справи і звільняється від додаткових зусиль. Я вважаю, що це хороший вибір для обох сторін. Насправді, я думаю, що франчайзинг є найкращою бізнес-моделлю у світі.
Що ви можете розповісти про обидва бренди? В чому їхня інноваційність?
BodyConcept - це як великий торговельний центр, присвячений тілесній красі. Він об'єднує в одному місці всі процедури, присвячені естетиці тіла. BodyConcept має кімнату з різними ліжками, Естетичними Спортзалами, де конкретні процедури будуть реалізовуватися для різних частин тіла. Кожен наш клієнт обирає, якою частиною тіла він хоче зайнятися. Потім, протягом місяця, він отримує процедури лише для цієї частини тіла, проходячи їх двічі на тиждень. І результат - грандіозний. Також ми надаємо класичні послуги масажу, кавітації, пресотерапії тощо. DepilConcept спеціалізується на перманентному видаленню волосся, але у нас також є спеціальні послуги для вій та брів.
Що ви можете порадити людям, які хочуть зайнятися франчайзинговим бізнесом?
Найголовніше, потрібно проаналізувати кожну концепцію на ринку. Вам потрібно ідентифікувати себе з бізнесом і бути впевненим, що ваші партнери - серйозні люди. Переконайтеся, що ви любите цей бренд, і що власники цього бізнесу - професіонали на ринку франчайзингу. Відкрити франчайзинговий бізнес - легко, але головні проблеми з'являються після відкриття. Ви повинні запитати себе: "Яку підтримку я отримаю від франчайзера?". У 2012 році ми удостоїлися звання найкращої франшизи в Португалії завдяки підтримці, яку пропонуємо франчайзі. Франчайзинг - це не лише відкриття нових точок, їм також потрібно допомогти вижити на ринку. Якщо ви хочете розпочати власну справу, будьте дуже обережні і розпитайте про всі деталі, пов'язані з періодом після відкриття. На ринку краси є багато брендів, які хочуть лише відкривати нові салони, але не підтримують своїх франчайзі.
читати статті

Для українського ринку сегмент лоукост клубів - новинка
Німецька компанія змінюється, відкриває салони в нових країнах та чекає на франчайзі з України
У планах компанії відкрити партнерські заклади у всіх містах мільйонниках України
Відкриття "Шкіл Фітнесу" у Єгипті та розвиток по франчайзингу в Україні
Протягом двох років компанія налаштована відкрити багато філій в Україні
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Express White в різних форматах
Добрий день. Чи можливе відкриття у Парижі?
FitCurves - пятый клуб в Польше
А когда FitCurves появится в Лодзи?
FitCurves будет и в Польше
хотелось бы трудоустроиться в фиткервз Польши!