З приходом літа франчайзингова мережа ТМ "Из деревни!" поповниться одразу кількома партнерськими відділеннями. "У червні розпочнуть роботу інтернет-магазини в Сімферополі та Дніпропетровську, в серпні - в Києві та казахскій столиці Алматі, а на початку вересня - в Запоріжжі та Ростові-на-Дону", - розповідає керівник проекту "Из деревни!" Володимир Демяненко. Компанія вже зареєструвала торговельну марку у Росії та Казахстані. При цьому, з огляду на культурні особливості останньої країни, назва, дизайн бренду та асортимент - дещо змінені.
"Літня пора - найкращий період для відкриття інтернет-магазинів ТМ "Из деревни!". Адже до найбільш активного сезону, який розпочинається в жовтні, партнер може налагодити співпрацю з потрібними постачальниками та сформувати повноцінну клієнтську базу, - стверджує Володимир Демяненко. - Саме тому своїм франчайзі ми рекомендуємо запускати бізнес до середини жовтня".
Франчайзингова пропозиція ТМ "Из деревни!" орієнтована на міста з кількістю населення від 300 тисяч жителів, бажано - обласні центри. Франчайзер забезпечує своїх партнерів системою продажів зі всіма інфраструктурами, системами CRM, контролю складу та логістики. Для того, щоб розпочати бізнес під цією торговельною маркою, необхідно володіти інвестиціями в розмірі від € 75 тис., паушальний внесок становить € 10 тис., роялті - 6% від обороту.
читати статті

Відтепер жителі Цумані можуть придбати усе необхідне у новому сучасному супермаркеті «Наш Край».
Нещодавно мережа супермаркетів SPAR відкрила дві нові торгові точки.
Чому франчайзинг "Наш Край" — це вигідний вибір для тих, хто мріє власного бізнесу в сфері продуктового рітейлу.
Мережа супермаркетів SPAR в Україні взяла на себе завдання розвитку та підтримки малих та середніх виробників, і результати їхнього проєкту насправді вражають.
Франшиза супермаркету "Наш Край" надає підприємцям можливість вести власний бізнес з мінімальними початковими витратами та ризиками.
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
подарунгок
Якщо ви любите віскі або шукаєте ідеальний подарунок для цінителя, варто звернути увагу на...
подарунгок
що можна подарувати на новий рік
Летнее
Лето вот вот уже близко, а купальники надо покупать заранее. Уже подготовились? Если не успели -...
Rozetka йде в доставку їжі
Не забудьте на островок взять пляжную одежду - https://mathilda.com.ua/kupalniki/plyagnaya-odegda/ В ней вы на острове...
Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план
Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг
Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...
DeSheli - осторожно, мошенники!
У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....
DeSheli - осторожно, мошенники!
09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена встретила любезно, провела первый...