Італійське вершкове морозиво ТМ il Gelato реалізовується нині в більш, ніж 50 торговельних точках на території України. Можливості співпраці, які пропонує франчайзер, - доволі широкі. Партнер може організувати роботу одного торговельного візка, а може - відкрити повноцінне джелатерія-кафе. "В останньому випадку торговельна точка може функціонувати на протязі всього року, - представник концепції il Gelato Андрій. - Адже з приходом осені заклад автоматично перетворюється на кав'ярню, в якій можна скуштувати смачної кави та якісних кондитерських виробів європейського класу: тортів, печива, булочок та десертів з морозива".
Морозиво ТМ il Gelato виготовлене за унікальною італійською рецептурою та технологіями. Зараз в асортименті торговельних точок - більше 20 пропозицій. Морозиво реалізується в торговельних центрах, літніх кафе, на території пляжів, парків, набережних та в інших місцях з високим людським трафіком. Торговельні точки ТМ il Gelato працюють як у мільйонниках, так і в містах з кількістю населення від 30 тис. чоловік. Залежно від домовленостей, партнери можуть володіти однією точкою, або ж контролювати роботу мережі в своєму регіоні. В останньому випадку підприємцеві належить не лише мережа монобрендових візків il Gelato у місті, але він також працює із місцевим сегментом HoReCa.
Для відкриття торговельної точки ТМ il Gelato необхідно володіти інвестиціями в розмірі від 8 до 240 тис. грн, залежно від обраного формату. Співпраця не передбачає оплати паушального внеску та роялті.
читати статті

Відтепер жителі Цумані можуть придбати усе необхідне у новому сучасному супермаркеті «Наш Край».
Нещодавно мережа супермаркетів SPAR відкрила дві нові торгові точки.
Чому франчайзинг "Наш Край" — це вигідний вибір для тих, хто мріє власного бізнесу в сфері продуктового рітейлу.
Мережа супермаркетів SPAR в Україні взяла на себе завдання розвитку та підтримки малих та середніх виробників, і результати їхнього проєкту насправді вражають.
Франшиза супермаркету "Наш Край" надає підприємцям можливість вести власний бізнес з мінімальними початковими витратами та ризиками.
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
подарунгок
Якщо ви любите віскі або шукаєте ідеальний подарунок для цінителя, варто звернути увагу на...
подарунгок
що можна подарувати на новий рік
Летнее
Лето вот вот уже близко, а купальники надо покупать заранее. Уже подготовились? Если не успели -...
Rozetka йде в доставку їжі
Не забудьте на островок взять пляжную одежду - https://mathilda.com.ua/kupalniki/plyagnaya-odegda/ В ней вы на острове...
Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план
Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг
Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...
DeSheli - осторожно, мошенники!
У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....
DeSheli - осторожно, мошенники!
09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена встретила любезно, провела первый...