В четвер, 25 квітня, у центрі столиці на Подолі згоріла автокав'ярня. Оскільки мобільна точка працювала на газовому балоні, для місцевої влади інцидент став ще однією причиною заборонити діяльність автомобільних кав'ярень, які користуються цим пристосуванням. Адже день перед тим, 24 квітня, КМДА розглядала питання небезпечності такої автоторгівлі. Близько 90% київських мобільних кав'ярень працюють на газових балонах. І перехід на інше джерело живлення (електрику) та його використання - надто дороге задоволення.
Бариста згорілої вуличної кав'ярні стверджує, що, оскільки місце для торгівлі тут - доволі "злачне", останнім часом він зазнавав погроз. А напередодні вибуху бачив, як невідомий чоловік підкинув щось під колеса машини. До версії навмисного підпалу схиляється й Асоціація мобільних кав'ярень. Її президент, Віталій Бяльський, впевнений, що даний випадок ніяк не пов'язаний з використанням газових балонів.
"Потрібно розрізняти вибух та пожежу. Коли відбувається вибух, завжди є постраждалі. В даному випадку це була звичайна пожежа, яка може відбутися у будь-якій квартирі через звичайне елекричне замикання, - стверджує Роман Кудрицький, власник торгової марки "Don Pedro" та однойменної мережі, яка розвивається по франчайзингу. - Автокав'ярні ТМ Don Pedro працюють на електричному живленні, проте не виключено, що наслідки події можуть торкнутися і таких торговельних точок, як наші. Існує ймовірність, що цей випадок буде використано проти всіх мобільних кав'ярень".
Сфера мобільних кав'ярень - одна з галузей, яка практикує франчайзинг. Партнерські пропозиції на цьому ринку мають такі торговельні марки, як Don Pedro, Del Centra і Кава Nova. Як ситуація, що сталася, позначиться на діяльності франчайзерів та привабливості їхніх пропозицій? Чи вдастся Асоціації мобільних кав'ярень відстояти права цієї спільноти підприємців? Побачимо згодом.
читати статті

Відтепер жителі Цумані можуть придбати усе необхідне у новому сучасному супермаркеті «Наш Край».
Нещодавно мережа супермаркетів SPAR відкрила дві нові торгові точки.
Чому франчайзинг "Наш Край" — це вигідний вибір для тих, хто мріє власного бізнесу в сфері продуктового рітейлу.
Мережа супермаркетів SPAR в Україні взяла на себе завдання розвитку та підтримки малих та середніх виробників, і результати їхнього проєкту насправді вражають.
Франшиза супермаркету "Наш Край" надає підприємцям можливість вести власний бізнес з мінімальними початковими витратами та ризиками.
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
подарунгок
Якщо ви любите віскі або шукаєте ідеальний подарунок для цінителя, варто звернути увагу на...
подарунгок
що можна подарувати на новий рік
Летнее
Лето вот вот уже близко, а купальники надо покупать заранее. Уже подготовились? Если не успели -...
Rozetka йде в доставку їжі
Не забудьте на островок взять пляжную одежду - https://mathilda.com.ua/kupalniki/plyagnaya-odegda/ В ней вы на острове...
Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план
Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг
Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...
DeSheli - осторожно, мошенники!
У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....
DeSheli - осторожно, мошенники!
09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена встретила любезно, провела первый...