Finn Flare зупиниться на франчайзингу?

Четвер
25.04.2013
Компанія закрила в Україні всі власні магазини
 

Влітку 2011 року фінська компанія Ruveta OY вийшла на український ринок з грандіозними планами інвестувати в розвиток вітчизняної мережі магазинів одягу ТМ Finn Flare близько 1 млн €. Спершу франчайзер відкривав як власні, так і франчайзингові магазини. Зараз всі власні торговельні точки закрилися. Залишилися тільки партнерські. В інтерв'ю виданню "РБК daily" президент компанії Ксенія Рясова сповістила про те, що тепер в Україні працюватимуть лише франчайзингові магазини. Це рішення вона пояснила недосконалістю українського законодавства, яке значно ускладнює процес ведення бізнесу.

Рік тому таке ж рішення прийняв інший російський рітейлер - корпорація Sela. Закривши власні магазини, франчайзер залишив ринок українським франчайзі. Своє рішення компанія мотивувала можливістю виникнення конфлікту інтересів з партнерами. Проте учасники ринку вважали, що ситуацію спричинила необхідність скоротити витрати корпорації.

На сьогодні мережа Finn Flare представлена 350 магазинами в Росії, Україні та Казахстані. Виробництво одягу на фінській фабриці FiNN FLARE розпочалося в 1965 році. В 1997 році відкрилося перше представництво в Росії, а в 2003 році - розпочався розвиток мережі. В 2006 Ruveta OY, котрій належать права на ТМ FiNN FLARE, очолила Ксенія Рясова, яка до цього часу була головним дистрибютором компанії в Росії.


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти