DepilConcept дає гарантію рентабельності

Середа
17.04.2013
Завдяки новій фінансовій моделі франчайзингові заклади мережі салонів краси досягають рентабельності вже за перший місяць діяльності
 

Компанія, якій належить франшиза DepilConcept, дебютувала на потугальському ринку 6 років тому. У 2011 році франчайзер прийняв рішення про вихід на ринки інших країн, включаючи український, за допомогою мастер-франчайзингу. Разом з розширенням партнерської мережі компанія працювала й над вдосконаленням пропонованої бізнес-концепції. Тепер всі франчайзі DepilConcept можуть отримати "гарантію рентабельності": підтвердження того, що вихід на точку рентабельності відбувається протягом першого місяця діяльності.

"Якщо бізнес-партнер використовує ноу-хау DepilConcept та ретельно дотримується рекомендацій щодо управління, вже за перший місяць салон досягає продажів, які повністю покривають витрати цього періоду роботи, - стверджує польський мастер-франчайзі компанії Марта Шимчак. - Ця система вже підтвердила свою дієвість в інших країнах. Одже, у нас є цінний досвід, яким можемо поділитися зі своїми партнерами".

Бізнес-ідею з "гарантією рентабельності" можуть застосовувати й вже існуючі салони краси. Їм компанія пропонує ліцензію DepilConcept Inside. В рамках такої співпраці кожен салон може продовжувати надавати свої послуги, користуючись при цьому головними перевагами франшизи DepilConcept.

За фінансовими підсумками І кварталу 2013 року прибутки компанії DepilConcept зросли на 65% у порівнянні з попереднім роком.


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва