Компанія, яка займається розвитком мережі виномаркетів ТМ "Поляна", вирішила стати на шлях франчайзингу. Партнерські магазини бренду відкриватимуться у містах з кількістю населення від 50 тис. чоловік. "Наші франчайзі зможуть розвивати свій бізнес навіть у тих регіонах, де магазини ТМ "Поляна" вже представлені. Ми ж допоможемо їм підібрати вдале місцерозташування та слідкуватимемо за тим, щоб на ринку не відбулося перенасичення, - стверджує Володимир Лагоцький, директор департаменту франчайзингу мережі виномаркетів "Поляна". - Партнери матимуть можливість започаткувати власну справу у різних масштабах: відкрити один виномаркет або ж зайнятися розвитком всієї мережі у визначеному регіоні".
Франчайзингові магазини ТМ "Поляна" розташовуватимуться у місцях активного людського трафіку: на центральних вулицях, ринках, вокзалах та у супермаркетах. Середні розміри існуючих виномаркетів коливаються в межах 500-550 м2, однак відкриття франчайзингової точки потребуватиме приміщення з торговельною площею від 300 м2.
Розмір інвестицій розраховуватиметься для кожного франчайзі індивідуально та залежатиме від площі майбутнього магазину. Для ремонту та облаштування 1 м2 приміщення знадобиться $ 165. Сума паушального внеску також співвідноситься із площею виномаркетів та становить $ 200 м2, а роялті - 1 тис. грн в місяць. "Перед початком співпраці з ТМ "Поляна" потенційний партнер точно може розрахувати, скільки коштів потрібно вкласти в оформлення об'єкту та організацію його роботи", - стверджує Володимир Лагоцький.
читати статті

Відтепер жителі Цумані можуть придбати усе необхідне у новому сучасному супермаркеті «Наш Край».
Нещодавно мережа супермаркетів SPAR відкрила дві нові торгові точки.
Чому франчайзинг "Наш Край" — це вигідний вибір для тих, хто мріє власного бізнесу в сфері продуктового рітейлу.
Мережа супермаркетів SPAR в Україні взяла на себе завдання розвитку та підтримки малих та середніх виробників, і результати їхнього проєкту насправді вражають.
Франшиза супермаркету "Наш Край" надає підприємцям можливість вести власний бізнес з мінімальними початковими витратами та ризиками.
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
подарунгок
Якщо ви любите віскі або шукаєте ідеальний подарунок для цінителя, варто звернути увагу на...
подарунгок
що можна подарувати на новий рік
Летнее
Лето вот вот уже близко, а купальники надо покупать заранее. Уже подготовились? Если не успели -...
Rozetka йде в доставку їжі
Не забудьте на островок взять пляжную одежду - https://mathilda.com.ua/kupalniki/plyagnaya-odegda/ В ней вы на острове...
Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план
Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг
Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...
DeSheli - осторожно, мошенники!
У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....
DeSheli - осторожно, мошенники!
09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена встретила любезно, провела первый...