Куда Угодно: бізнес для новачків?

Четвер
04.04.2013
Франчайзі мережі не мають попереднього досвіду роботи в туристичній галузі
 

Два роки тому туроператор "Куда Угодно" взявся за розвиток франчайзингової мережі. Зараз під логотипом "Куда Угодно" працюють 24 франчайзингові турагенції. Партнери туроператора - підприємці без попереднього досвіду роботи в цій галузі. Таку тенденцію франчайзер пояснює особливостями своєї фінансової політики.

"Від багатьох інших мереж ми відрізняємося тим, що не надаємо нашим клієнтам жодних скидок. Натомість ми впровадили спеціальну бонусну програму, за допомогою якої турист отримує додаткові кошти на накопичувальну бонусну карточку за кожну поїздку. В майбутньому їх можна використати для оплати нових подорожей, - розповідає директор з розвитку мережі "Куда Угодно" Олександр Лук'янов. - Ця система дуже ефективна і дає хороший фінансовий результат. Партнери, які раніше працювали в цій галузі, неохоче погоджуються з такою політикою, адже вже звикли до системи скидок, яка в сучасних реаліях робить агенцію неконкурентоспроможною. Саме тому всі наші франчайзі - це інвестори, які до співпраці з нами не мали досвіду роботи в туризмі".

Два рази в рік туроператор "Куда Угодно" проводить конференцію для учасників мережі. Один з таких заходів компанія організувала наприкінці березня. "Участь у події взяли всі 24 офіси мережі. Захід є обов'язковим для всіх франчайзі, оскільки здобуті на ньому знання потім перевіряються туроператором, - стверджує Олександр Лук'янов. - З'їзд тривав три дні. Партнери взяли участь у численних тренінгах, присвячених мистецтву продажів, та мали змогу поспілкуватися з провідними туроператорами, з якими співпрацює мережа: з Tez Tour, News Travel, Pegas Touristik та іншими".


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

Як відкрити суши-бар. Бізнес-план /18.11.2011

Наскільки прибутковим є бізнес ресторану японської кухні?