Куда Угодно: бізнес для новачків?

Четвер
04.04.2013
Франчайзі мережі не мають попереднього досвіду роботи в туристичній галузі
 

Два роки тому туроператор "Куда Угодно" взявся за розвиток франчайзингової мережі. Зараз під логотипом "Куда Угодно" працюють 24 франчайзингові турагенції. Партнери туроператора - підприємці без попереднього досвіду роботи в цій галузі. Таку тенденцію франчайзер пояснює особливостями своєї фінансової політики.

"Від багатьох інших мереж ми відрізняємося тим, що не надаємо нашим клієнтам жодних скидок. Натомість ми впровадили спеціальну бонусну програму, за допомогою якої турист отримує додаткові кошти на накопичувальну бонусну карточку за кожну поїздку. В майбутньому їх можна використати для оплати нових подорожей, - розповідає директор з розвитку мережі "Куда Угодно" Олександр Лук'янов. - Ця система дуже ефективна і дає хороший фінансовий результат. Партнери, які раніше працювали в цій галузі, неохоче погоджуються з такою політикою, адже вже звикли до системи скидок, яка в сучасних реаліях робить агенцію неконкурентоспроможною. Саме тому всі наші франчайзі - це інвестори, які до співпраці з нами не мали досвіду роботи в туризмі".

Два рази в рік туроператор "Куда Угодно" проводить конференцію для учасників мережі. Один з таких заходів компанія організувала наприкінці березня. "Участь у події взяли всі 24 офіси мережі. Захід є обов'язковим для всіх франчайзі, оскільки здобуті на ньому знання потім перевіряються туроператором, - стверджує Олександр Лук'янов. - З'їзд тривав три дні. Партнери взяли участь у численних тренінгах, присвячених мистецтву продажів, та мали змогу поспілкуватися з провідними туроператорами, з якими співпрацює мережа: з Tez Tour, News Travel, Pegas Touristik та іншими".


найчайтіше читане

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується