Вже скоро турагенції мережі матимуть інше візуальне оформлення. Влітку 2012 року відбувся ребрендінг туроператора Join UP!, проте зовнішнього вигляду партнерських агенцій компанія не міняла. "На початку березня туроператор Join UP! став туристичним партнером телевізійного шоу "Холостяк 3", - розповідає керівник відділу франчайзингу мережі "Join UP Турагенція" Наталія Контемир. - Ми зрозуміли, що клієнти, які дивитимуться цю передачу, трішки губитимуться. Адже, хоч звучання назви туроператора та турагенцій схоже, однак візуально - це різні бренди. Тому було прийнято рішення провести глобальний ребрендінг мережі. До кінця квітня всі агенції "Join UP Турагенція" функціонуватимуть під новим логотипом. Відкриття першої точки в оновленому форматі відбулося 30 березня в київському ТЦ "Альта-Центр", що на Петрівці".
Розвиток франчайзингової мережі "Join UP Турагенція" розпочався три роки тому. Зараз під брендом функціонують 52 партнерські та 2 власні турагенції. Компанія співпрацює як з новачками, так і з вже існуючими агенціями. Їхнє відсоткове співвідношення в мережі дорівнює 50/50. "Звісно, специфіка роботи з новачками та агенціями з досвідом відрізняється на першому етапі впровадження в мережу, - стверджує Наталія Контемир. - Адже, з нашого досвіду, у партнерів, які до співпраці з нами були самостійними агенціями, вже за півроку спостерігається 30% зростання фінансових оборотів. Що стосується новачків, вони виходять "в плюс" за перший рік. Через півтори року вони вже дуже добре заробляють".
читати статті

В Україні йде активна підготовка до 11-ї спеціалізованої виставки «Франчайзинг 2015»
Час купувати франшизи на виставці «Франчайзинг 2015»
Компанія вийшла на новий рівень розвитку і подвоїла всі свої плани та цілі
За літо мережа турагентств збільшилась на 25%
Про нові напрями та вплив міжнародної ситуації на ринок туризму розповідає керівник групи розвитку франчайзингу Join UP! Костянтин Куліда.
найчайтіше читане

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності
Спеціальне законодавство, що регулює франчайзинг, з’явилося в Україні лише 1 січня 2004 р., коли набули чинності Цивільний і Господарський кодекси України
Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію
Франчайзинговий пакет, що називають також франчайзинговою ліцензією, або франшизою, становить основу франчайзингової системи
Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
популярне на форумі
Франчайзинг в туризме
цілком згідна
Сеть Агентств Горящих Путевок растет, несмотря на кризис
Добрый день. Незнаю к кому обратится. Нужна помощь. Хочу чтоб об этом узнала вся страна. В...
Подешевеет ли Турция для украинцев?
Вряд ли у нас вообще что-нибудь подешевеет
Франчайзинг в туризме
найбільший ризик - банкрутство франчазера, а також погана організація, навчання і тд.
Франчайзинг в туризме
Насколь интересен франчайзинг в туризме? Какие существуют опасения?