Понеділок
01.04.2013
"З досвіду нашої мережі, річний приріст попиту на розвиваючі іграшки становить 10-15%", - стверджує комерційний директор компанії "Маленький Сократ" Сергій Зімін
 

Як сьогодні розвивається ринок дитячих товарів в Україні? Які тренди домінують зараз, а які мають хорошу перспективу на майбутнє?
На теперішній момент український ринок дитячих товарів представлений в основному великими магазинами: від 300 м2 і більше. Можна сказати, що 90% торгової площі цих магазинів займає розважальна іграшка. При цьому 40% всього асортименту - це м'яка іграшка. Великою популярністю користуються й тематичні товари, що культивуються телевізором: персонажі різноманітних мультиків. Однак, все більше експертів схиляється до думки, що засилля великих магазинів - це ознака перехідного періоду. Таке собі намагання зібрати різноманітні пропозиції в одному місці (за принципом супермаркету) спостерігається вже останні 4-5 років. Ринок близький до насичення, і скоро, на мою думку, крупних мережевих магазинів почне меншати. На це нам вказує досвід інших країн. Та ж сама Європа пережила період великих іграшкових магазинів ще 20-30 років тому. В Україні теж починає з'являтися більш вузька спеціалізація. Цьому сприяє сама культура споживання. Адже в невеликому магазині дуже зручно орієнтуватися в асортименті та набагато легше підібрати потрібний товар.

Яка частка ринку дитячих іграшок належить розвиваючим іграшкам? Якою є динаміка розвитку цього сегменту?

Загалом щорічний приріст продажів дитячих товарів становить в середньому 15-20%, а це - 1,5-3,5 млрд грн в рік. Близько 40% дитячих товарів - це одяг, решта - іграшки. Річний приріст попиту на дитячі іграшки становить 20-25%. Розвиваюча іграшка займає 5-10% ринку. Якоїсь окремої статистики щодо зростання продажів у цьому сегменті немає, проте, з досвіду нашої мережі, можу сказати, що це, в середньому, - 10-15% щороку.

Як відрізняється український ринок розвиваючих іграшок від аналогічних ринків інших країн? Чим зумовлені такі відмінності?

В Італії, наприклад, 40% всього ринку дитячих товарів займає саме розвиваюча іграшка! Нам до цього ще рости й рости. Російські компанії також починають концентруватися на невеликих магазинах (20-30 м2) розвиваючих іграшок. В Україні поки що робляться перші спроби в цьому напрямку. Проте, рано чи пізно, ринок прийде до цього тренду, і в нас будуть показники не гірші, ніж в інших європейських країнах.


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва