Як сьогодні розвивається ринок дитячих товарів в Україні? Які тренди домінують зараз, а які мають хорошу перспективу на майбутнє?
На теперішній момент український ринок дитячих товарів представлений в основному великими магазинами: від 300 м2 і більше. Можна сказати, що 90% торгової площі цих магазинів займає розважальна іграшка. При цьому 40% всього асортименту - це м'яка іграшка. Великою популярністю користуються й тематичні товари, що культивуються телевізором: персонажі різноманітних мультиків. Однак, все більше експертів схиляється до думки, що засилля великих магазинів - це ознака перехідного періоду. Таке собі намагання зібрати різноманітні пропозиції в одному місці (за принципом супермаркету) спостерігається вже останні 4-5 років. Ринок близький до насичення, і скоро, на мою думку, крупних мережевих магазинів почне меншати. На це нам вказує досвід інших країн. Та ж сама Європа пережила період великих іграшкових магазинів ще 20-30 років тому. В Україні теж починає з'являтися більш вузька спеціалізація. Цьому сприяє сама культура споживання. Адже в невеликому магазині дуже зручно орієнтуватися в асортименті та набагато легше підібрати потрібний товар.
Яка частка ринку дитячих іграшок належить розвиваючим іграшкам? Якою є динаміка розвитку цього сегменту?
Загалом щорічний приріст продажів дитячих товарів становить в середньому 15-20%, а це - 1,5-3,5 млрд грн в рік. Близько 40% дитячих товарів - це одяг, решта - іграшки. Річний приріст попиту на дитячі іграшки становить 20-25%. Розвиваюча іграшка займає 5-10% ринку. Якоїсь окремої статистики щодо зростання продажів у цьому сегменті немає, проте, з досвіду нашої мережі, можу сказати, що це, в середньому, - 10-15% щороку.
Як відрізняється український ринок розвиваючих іграшок від аналогічних ринків інших країн? Чим зумовлені такі відмінності?
В Італії, наприклад, 40% всього ринку дитячих товарів займає саме розвиваюча іграшка! Нам до цього ще рости й рости. Російські компанії також починають концентруватися на невеликих магазинах (20-30 м2) розвиваючих іграшок. В Україні поки що робляться перші спроби в цьому напрямку. Проте, рано чи пізно, ринок прийде до цього тренду, і в нас будуть показники не гірші, ніж в інших європейських країнах.
читати статті

Компанія розширює бізнес в Україні та планує вийти на закордонні ринки
Компанія просуває торгову марку за за межі близькосхідного регіону та цікавиться ринком України
Компанія «Дом бусин» планує активно розвивати партнерську мережу за кордоном
Миколаївська майстерня побутових послуг розглядає можливість розширення мережі завдяки франчайзі
У планах «Доброї аптеки» стати міжнародною мережею
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Копійочка
Доброго дня, яка ціна франшизи копійочки?
Копійочка
History
Копійочка
Мене часто запитують, коли я запрошую до себе на день народження, а що тобі подарувати?)) Я завжди...
Копійочка
Доброго дня , мене цікавить купівля і співпраця по франшизі,чи є у вас така...
Копійочка
з Коломиі!!!!!!!!!а є якась різниця звідки?
Копійочка
Ще раз перепитаю- Ви звідки? пишіть lider-kiev@yandex.ru
Копійочка
так мене теж давно цікавить питання і я вже довший час шукаю франшизу так як бачу магазини...
Копійочка
А Ви зв1дки?