Медіа-Світ: запатентовані технології в регіони

Понеділок
01.04.2013
Франчайзі виробника обладнання для відеореклами в транспорті отримують ексклюзивне право на розвиток у місті
 

"Медіа-Світ" займається організацією трансляції рекламних відеороликів на моніторах власного виробництва в громадському транспорті по всій Україні. Компанія отримала патент на даний вид реклами, а тому єдина має право займатися цим бізнесом на законних підставах. Зараз в мережі "Медіа-Світ" працює 26 франчайзі, які володіють 550 моніторами. "Наші партнери отримують ексклюзивне право працювати в своєму регіоні, незалежно від того, яку кількість моніторів вони придбали, - розповідає Дмитро Іщук, керівник "Медіа-Світ Україна". - А враховуючи те, що ми отримали патент на цей вид діяльності, жодних конкурентів у нашого франчайзі немає".

Компанія "Медіа-Світ" має налагоджену співпрацю з великими національними компаніями. Це дозволяє франчайзеру забезпечувати своїх партнерів рекламодавцями всеукраїнського масштабу. Франчайзі сам обирає, яку кількість обладнання купувати. Проте починати франчайзер все ж таки радить з 10 моніторів. "Це - найбільш оптимальний для запуску цього бізнесу варіант. Адже, приміром, 5 моніторів - це для більшості рекламодавців замало. Якщо ж ви пропонуєте розміщення реклами на 10 носіях, клієнт погодиться охочіше, - зазначає Дмитро Іщук. - Купівля 10 моніторів потребує інвестицій в розмірі $ 5,5 тис. Решта витрат піде на оренду місць в транспорті, організацію офісу та щомісячні роялті в розмірі 1 тис. грн. Виходячи з досвіду вже існуючих точок, можу стверджувати, що окупність проекту настає вже за перших півроку".

Як вже вказувалося раніше, франчайзер "Медіа-Світ" шукає партнерів лише в тих регіонах, де партнерські точки ще не представлені. Тому зараз компанія націлена на активний розвиток в таких містах, як Миколаїв, Севастополь, Луганськ, Кіровоград, Чернігів, Суми, Рівне, Луцьк, Ужгород та Чернівці.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Українці відкривають магазини «Жабка» /19.04.2023

Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).

Договір франчайзингу /13.09.2008

Франчайзинговий договір є основою, на якій будуються стосунки між франчайзером та франчайзі

Франшиза кінотеатру - це прибутково? /30.03.2014

Франчайзингові схеми давно використовують у багатьох бізнес-галузях, а чи можна їх застосовувати в кінобізнесі, і наскільки вони ефективні, ми дізнаємося від Людмили Горделадзе, директора кінотеатру «Жовтень»