Азбука вкуса має грандіозні плани

П'ятниця
22.03.2013
Рітейлер не тільки виходить на ринок України, але й будує великі торговельні центри в Росії
 

Наприкінці січня російська мережа супермаркетів преміум-класу "Азбука вкуса" взялася за пошук персоналу для обслуговування першого київського магазину. Рітейлер відмовився від можливості франчайзингової співпраці та вирішив вийти на наш ринок самостійно. Як виявилося, український дебют - не єдина яскрава новина компанії. Тепер "Азбука вкуса" оголосила про свій намір збудувати на території московського регіону та Ленінградської області 15 нових торговельних комплексів. В цей проект рітейлер планує вкласти $ 150 млн.

Головною спонукою до такого рішення стала, як відзначають в компанії, нестача зручних та якісних торговельних центрів сегменту "середній плюс" у країні, і в Московській області зокрема. Тому в якості головних напрямків розбудови торговельних центрів "Азбука вкуса" вибрала Київське та Мінське шосе, а також - Нову Ригу.

Об'єкти займатимуть площу до 4 тис. м2 та надаватимуть в оренду місця для закладів громадського харчування, хімчисток, перукарень та інших одиниць малого бізнесу.

Мережа супермаркетів преміум-класу "Азбука вкуса" була заснована у 1997 році. На сьогодні вона об'єднує 52 магазини на території Москви, Московської області та Санкт-Петербургу. До 2018 року компанія хоче розширити мережу до 130 торговельних точок. Розвиток української мережі стане невід'ємною складовою цієї стратегії.