Майбутні франчайзингові магазини MANGO вже не будуть схожими на ті, що працюють зараз. Якщо раніше торговельні точки компанії розміщувалися в приміщеннях з розмірами 250-350 м2, то тепер їхня площа становитиме не менше 400 м2. "Такою є глобальна стратегія розвитку MANGO у всьому світі без винятків. Рішення про збільшення формату від 400 м2 і більше було ухвалене у зв'язку з щорічним приростом продажів у наших магазинах, розширенням асортименту сезонних колекцій та появою нових лінійок одягу: спортивної лінії, нижньої білизни та лінії дитячого одягу", - розповідає представник компанії MANGO в Україні та СНД Юлія Селівановська.
Тепер модний бренд розроблятиме одяг для дітей віком від 2 до 13 років. Цей сегмент займатиме близько 80-100 м2 торговельної площі та розташовуватиметься окремим корнером в частині магазину жіночого одягу та аксесуарів. "Перші магазини, в яких буде представлена дитяча лінія, з'являться вже в серпні цього року. Це будуть як вже існуючі торговельні точки, так і нові, - повідомляє Юлія Селівановська. - В сотню перших магазинів, в яких реалізовуватиметься дитяча лінія, увійшов наш магазин у Харкові. Завдяки цьому вже восени ми зможемо побачити в нашій країні дитячі речі MANGO Kids. Середня вартість одиниці товару становитиме 230-280 грн".
Лінія нижньої білизни та спортивного одягу займатиме близько 20 м2 площі. Ці напрямки також з'являться у серпні в перших 130 магазинах у всьому світі. Перші торговельні точки з цим концептом в Україні відкриються на початку наступного року. За попередніми даними середня вартість одиниці спортивної лінії та нижньої білизни становитиме 200 грн.
Однак плановані нововведення не матимуть значного впливу на фінансову складову партнерської співпраці з MANGO. Франчайзер запевняє: інвестиції в обробку магазину переживуть незначне зростання, та на окупність проекту це зовсім не вплине.
читати статті

Український франчайзер виробляє 5 основних та 10 під-колекцій стильного одягу на рік та розвиває мережу по франчайзингу
Віталій Мякінін розповідає про зміни та перспективи даного сегменту
Польська група Esotiq & Henderson відкрила в Україні 18 франчайзингових магазинів під брендами Esotiq та Femestage. Більшу частину - за останній рік.
Дітей можна одягнути стильно вдвічі дешевше, - переконaний український франчайзер ПАРА SOLO.
Компанія відкрила перший франчайзинговий магазин
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
В'язані речі це стильно
Я з вами згоден вязані речі це новий підхід до моди в Україні 2024 так як такий вид одягу повертає...
Де можна купити якісне взуття недорого?
Зверніть увагу на магазин брендового одягу тавзуття ОднаТака - https://www.odnataka.com.ua/ Там є вишукані...
Де можна купити якісне взуття недорого?
Привіт, я постійно купую взуття для своєї родини на https://koalabi.com.ua/. Є вибір на всі сезони, якість...
В'язані речі це стильно
В'язані речі - це унікум в світі моди. Незважаючи на те, що носити такі речі почали дуже давно,...
Де можна купити якісне взуття недорого?
Рекомендую www.butyjana.com.ua
Як відкрити магазин одягу
Стаття написана для ідеальних умов. Але з падінням купівельної спроможності покупців не все так...
Где качественная одежда на 50% дешевле?
Однозначно интернет-магазины. Даже в наших отечественных можно купить дешевле, чем тот же брнед,...
Где качественная одежда на 50% дешевле?
на алиаэкспресс