СТАЛДОМ: франчайзинг в еко-будівництві

Середа
06.03.2013
В планах компанії - охопити найважливіші економічні зони України
 

Міжнародний холдинг STALDOM, що має коріння з Фінляндії, м. Турку, працює на вітчизняному ринку починаючи з 2005 року. Протягом цього періоду компанія виготовила на власному заводі в Україні та реалізувала велику кількість проектів у сфері житлового, офісного, котеджного та агропромислового будівництва. Було взято участь у більш ніж 150 спеціалізованих виставках та форумах, отримана велика кількість різноманітних нагород, дипломів та грамот. Новим кроком становлення компанії Сталдом в Україні стало впровадження франчайзингових проектів. "Ми поділяємо Україну на найважливіші економічні зони: Київ, Харків, Донецьк, Одеса, Львів та АР Крим, - розповідає директор департаменту з розвитку Сталдом в Україні Ігор Гладченко. – Це зони, в яких проживає більше 1 млн. населення та виявляється постійна потреба у будівництві. Саме тут плануємо організувати франчайзингові підприємства".

На ринках країн Скандинавії та в Росії СТАЛДОМ посідає передові позиції у сфері каркасного будівництва. Завдяки інноваційним технологіям компанія зводить будівлі з оцинкованої сталі. "У минулі часи відсутність інноваційних розробок у виробництві не давала змогу створити теплий та надійний будинок з металу. Проте компанія STALDOM розробила унікальний за своїми властивостями продукт - термопрофіль. Термопрофіль – це розробка, котра перевернула уявлення про будівництво, вперше вчені винайшли "теплий профіль". Завдяки термопрофілю значно збільшується теплоізоляційна властивість, іншими словами ліквідується так званий "місток холоду", - розповідає Ігор Гладченко. - Таким чином, технологія СТАЛДОМ не лише сприяє покращенню екологічної ситуації (всі елементи готової будівлі виготовлені з екологічно чистих матеріалів, є антиалергенними і не містять шкідливих речовин), але й забезпечує замовників теплими та надійними будинками".

Міжнародний холдинг STALDOM має налагоджене виробництво у багатьох країнах світу, представництва компанії функціонують в Австралії та США. В найближчих планах - відкриття заводів у Грузії й Угорщині, вихід на ринок Африки.

Для того, щоб розпочати співпрацю з компанією "Сталдом", необхідно володіти інвестиціями в орієнтовному розмірі 2 млн дол. США. Ця сума включає в себе купівлю повного комплексу обладнання для облаштування міні-заводу, ліцензійний договір на право використання бренду, власний програмний продукт з системи менеджменту, навчання персоналу починаючи від оператора ліній до маркетингового відділу та багато інших бонусів, які надає франчайзер.


популярне на форумі

Открытие СТО. Бизнес-план

Кредитор? Вам потрібна термінова позика чи бізнес-позика? Ти будешвідмовлено в отриманні позики...

3 коментар
остання 20.11.2017
Открытие СТО. Бизнес-план

Раскрутка, PR, брендинг, узнаваемость ТМ - дело маркетологов, а мастер должен заниматься своим...

3 коментар
остання 10.03.2017
BVS-Rabota: працевлаштування по франчайзингу

Вимоги до приміщення для філіала

1 коментар
остання 25.11.2016
LEGO по-франчайзингу

Я хочу получать комментарии по этой теме на e-mail

1 коментар
остання 16.08.2016
Открытие СТО. Бизнес-план

На рахунок зарплата майстру 30% від заказу. Це дуже мало як для майстра. Якщо дійсно хороший...

3 коментар
остання 15.07.2016
Работа за границей - возможность выжить?

Мне интересно, насколько реально перевестись в зарубежное отделение компании, если есть...

2 коментар
остання 21.05.2016
Ринок бутильованої води зростає

Лично я стараюсь употребить дневную норму воды. Чаще всего покупаю уже розлтую в бутыли воду, но...

2 коментар
остання 21.05.2016
Как открыть рекламное агентство. Бизнес-план

головне щоб структура бізнес плану відповідала стандартам (для якісних підприємств)

2 коментар
остання 12.04.2016